Gå til innhold

Hvilken vogn har du?

januarbaby + novemberspire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ABC Design Cobra, perfekt shopping til shopping med kjempestor handlekurv under. Veldig stor bag og stor sportsdel men dårlig stoff så den ryker lett. Den har ingen demping så derfor lett å slite ut/ødelegge på grus. Men den har vendbar sportsdel som er ett kjempepluss.Har også Emmaljunga Scooter 2.0 pp og elsker denne! Veldig god soveplass, grei plass til oppbevaring under. Vogna er lav og god, perfekt for mini som kan klatre ut av vogna selv nå. Begge disse vognene blir også ganske små sammenlagte:) Til slutt har jeg også en Simo som mini bruker til soving i bhg... Stor og tung vogn, har ikke mye erfaring med denne utenom at den er stor og god å sove i men grusom å kjøre og slå sammen!

Akkurat nå har vi en Mountain Buggy urban jungle 2011 modell! Meget fornøyd med vogna! SUPER å trille, stor og god kalesje med solskjerm, romslig handlekurv med mindre lommer. Eneste minuset er at man ikke kan snu sportsdelen mot seg..

Tidligere hadde vi en Emmaljunga edge duo. Fin vogn dette også, men litt for tung etter min smak. Byttet den også ut fordi jeg hadde lyst på en vogn med svingbare hjul.

Har også hatt en TFK joggster twist.. likte ikke denne vogna så veldig, mest pga den teite glidelås reguleringen av ryggen..synes også den er VELDIG stor og ruvende.. MB som vi har nå slår TFK i trillekomfort. Plusset med tfk er at den har håndbrems da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...