Gå til innhold

Hvilken vogn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på ny vogn. Har teutonia prestige 2010-modell og synes sportsdelen er så liten. Lurer derfor på hvilken vogn du har? og hva er du fornøyd med/misfornøyd med på vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg solgte nettopp min gamle Mistral (2005-mod) og bruker nå kun 2007-mod Scooter. Poden er 17 mnd gammel og Scooter'n funker helt fint. Mistralen ble så svær, synes jeg, og Prestige er jo enda større!

Skrevet

Svær? Syns den er knøttliten jeg. Jenta mi som er lita til å være ett år ligger trangt når hun bruker vinterpose. Kanksje 2005-modellene var større?

Skrevet

Jeg har simo 2007-modell. Den fungerer veldig bra på vinterføre, og jeg er veldig fornøyd med den. (jeg har dog ikke hatt noen andre vogner, så har ingenting å sammenligne med)

Skrevet

Jeg har simo 2007-modell. Den fungerer veldig bra på vinterføre, og jeg er veldig fornøyd med den. (jeg har dog ikke hatt noen andre vogner, så har ingenting å sammenligne med)

Har en Simo som vi brukte fra hun var nyfødt. Veldig fornøyd. Stor, lun vogn som er god å trille. Minuset er at den er tund inn/ut av bil og stor å gå i butikker med så vi kjøpte en Easywalker Sky i tillegg. Superfornøyd med denne, men den er mye mer åpen.. Simo`n tenkte vi å bruke som sovevogn i bhg når den tid kommer..

Skrevet

Her har vi brukt Basson, først med bag og nå sportsdelen. Er veldig fornøyd med denne vogna!!!

Har også en mindre vogn i bilen til turer på handlerunder eller senterturer.

Skrevet

Vi har Emmaljunga Edge Duo og har vært fornøyd siden dag en.

Har også en Carena Easy som "shoppingtrille".

Skrevet

Har en Emmaljunga etelleranna Duo stående i bhg som sovevogn og en Quinny Freestyle Comfort som sovevogn/turvogn hjemme, og en ekstra trille, Zero2Four Venezia. Er fornøyd med alle sammen til sitt bruk. Emmaljunga'en og Quinny'en er for store til å drasse med seg i bilen så skal jeg kjøre noe sted drar jeg med Zero2Four trilla.

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi bruker fortsatt Simo kombivogna som hovedvogn. Er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den er tung. Har en simo reisetrille også, men den egner seg nesten bare på glatte veier. Blir brukt på shopping og på korte turer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...