Gå til innhold

Er det greit å sove på magen....?

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har tatt opp dette med sovestilling med jordmor eller lege? har liksom tenkt litt på akkuart det... er det noen sovestillinger som anbefales fremfor andre for babisen sin del? jeg får nesten kun sove på mage, og hvis jeg omsider greier å sovne på rygg så våkner jeg opp på mage uansett... regner med at man utover i svangerskapet ikke greier å ligge på mage, men sånn frem til da tenker jeg.......

Fortsetter under...

Jeg spurte legen om dette med førstemann.. Og han sa at jeg bare mått ligge på magen, han lå godt inni magen, eneste var at babyen ikke fikk god nok plass, men det ville jeg merke.. :P

Jeg lå på magen helt til uke 38, da gikk det ikke lengre, for da ble babyen illsinna inni der, for han fikk lite plass, så han sparket så hardt.. :P Kunne nesten høre han frese.. Haha..

Jeg trodde også dette med soving skulle være et stort problem. Før jeg ble gravid fikk jeg kun sove dersom jeg lå på magen! Jeg lå også på magen, inntil det ikke lenger føltes riktig. Jeg husker ikke når dette skjedde, men jeg sover da godt hver natt uansett :)

Håper det ordner seg for deg også.

Annonse

Jeg har alltid måtte sove på magen, men de siste ukene legger jeg meg automatisk på siden. Jeg våker noen ganger av at jeg snur meg, men lander på siden da også :P jeg sover best på morgenen etter at jeg har vært opp på do, og da har det hendt noen ganger at jeg våkner på magen :)

Sov på magen så lenge du greier det, du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...