Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Når skal den berømte slimproppen gå? Begynner å bli kjedelig å gå hjemme! Går slimproppen på alle før fødsel? Når er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Slimproppen gikk aldri på meg før første fødsel
Hera_75 Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Den kan gå lenge før, rett før eller under fødsel. Noen ser aldri noe til noen slimpropp. Hos meg gikk den tre dager før fødselen satte igang (etter sex, hi,hi). Ikke til å ta feil av, det så ut som en liten brennmanet, urgghhhh...
esam Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Ingen slimpropp her heller... termin i går! Gikk aldri no propp med nr.1 heller!
Ezmeralda Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Ingen her heller. Termin om seks dager. Så ingen sist heller. Tror det er veldig vanlig å aldri se noe til denne slimpeoppen. :-)
lykketroll3 Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Har to barn fra før,har aldri sett noe til denne slimproppen som mange snakker om Har hørt at den kan gå med små slimdrypp utover en lengre periode,så da er det ikke sikkert du merker noe:) Lykke til hvertfall.litt over 3 uker til termin her også .Prøver å få tiden til å gå,men kjenner at enkelte dager er vedlig tunge:)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 jeg har og termin om 8 dager. ikke sett noe til slimproppen jeg heller. har født 4 barn før,og sett slimproppen 1 gang.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå