Gå til innhold

UL i uke 9-10. Hva kan man forvente seg?

Anbefalte innlegg

Hei. Skal på UL neste uke, mest fordi jeg fikk tvillinger sist. Og vi håper at det bare er en der nå. Men hva kan jeg forvente meg å se. Har aldri vært så tidlig på UL før. Tvillingene var første uke 19. Visste ikke at det var det før da. De kan vel ikke se kjønn nå?

Fortsetter under...

Hei. Skal på UL neste uke, mest fordi jeg fikk tvillinger sist. Og vi håper at det bare er en der nå. Men hva kan jeg forvente meg å se. Har aldri vært så tidlig på UL før. Tvillingene var første uke 19. Visste ikke at det var det før da. De kan vel ikke se kjønn nå?

Hei:-) jeg var på ul i dag- er 9 uker ift til mine egne beregninger jordmor sa 9+4;.) ,en jeg så ei lita "reke" som sprella villt:-) Hun målte og sa at alt var normalt så langt- sa ingen ting om kjønn tror det er litt tidlig! Jeg tok forresten utvendig ul:-) Gled deg til Ul:-)

Jeg tok UL på mandag, ble da datert til 13+3. Spurte for moro skyld om det var mulig å se kjønn, men gyn. sa at gutter og jenter er veldig like rundt denne tiden, så det kunne hun ikke se. Så uke 9-10 er nok altfor tidlig!

Jeg har hørt litt for mange historier om at babyen "skifter kjønn" fra 1. ultralyd til den ordinære, og da er det jo lite vits i. Det har faktisk skjedd med alle jeg har hørt om som fikk bekjed om kjønn i uke 12-13. Det er vanskelig å se før 14 uker tror jeg. Eller, i hvert fall ikke til å stole på i det hele tatt. Men det er gøy med ultralyd etter uke 9 for da er det mye sprell og liv. Skjelettet er vel ikke skikkelig utviklet så det ser ut som en geleklump men man kan tydelig se hvor hodet er og armer og bein. Bare å glede seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...