MieGoreng Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 IKM var 24/1 og jeg har fortsatt ikke fått den. Tok test i morges (negativ), men er usikker på om den virket. Var en clearblue-test og verifikasjonsvinduet viste ingenting. Lurer derfor på om testen virket eller ikke. Noen som har noen erfaringer? Viker ikke testen i det hele tatt, eller er den mest sannsynlig negativ siden resultatevinduet viste det? Kunne så klart tatt en test til, men blir så skuffet hver gang den viser negativ så utsetter foreløpig...
Mamma med spire Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Sånn jeg har forstått det så er testen ugyldig om ikke det vises noe i verifikasjonsvinduet.. Det skal være en strek der i tillegg til resultatet i testvinduet. Jeg har ingen tester liggende, men det skal stå i bruksanvisningen. Jeg mener iallefall at det var sånn det var, så jeg ville nok tatt en ny test.. Lykke til:)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 (endret) om det ikke kommer opp noen strek i kontrollvinduet er testen ugyldig. virker ikke. d skal altid komme opp en strek som viser at testen er tatt riktig og at den virker.. ta kontakt med clearblue evt de du kjøpte testen med så får du ny test.. jeg opplevde d med clearblue digital engang. d skjedde ingen ting når jeg dyppa ned i urin. tok kontakt med billige-teste.dk. og fikk tilsendt ny test. Endret 27. januar 2012 av klar for nr2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå