hilde og gutta Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei. Elias begynte denne uken i barnehagen. Her jeg bor(stockholm) så har de noe som heter foreldrestyrt innskolning. Det betyr at man er sammen med barna i 3 hele dager. Alt har gått kjempe bra,tilåmed sovet på madrass.I dag var den förste dagen som han var alene,og han ville ikke hjem:( Det jeg lurer på,er det vanlig at de sover en liten dupp på ettermiddagen? Han sover rundt 45 minutter etter lunsj. Han er der mellom 9 og 15,kom hjem nå og han sovnet igjen. Elias ble 1 år nå i begynnelsen av januar. Hva gjör dere med 1 åringer i barnehagen?
FrkChihiro Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Frøkna her var ganske så nøyaktig ett år da hun begynte i bhg, da hadde vi kun hatt en dupp et par måneders tid. Men i bhg sover hun som regel bare 45 min, noe som er litt lite. Så her er vi tilbake på to dupper, men dupp nr 2 er bare en powernap på ca 15 min. Da holder hun ut til leggetid, men er heller ikke vanskelig å legge kl 19.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå