mayflower Skrevet 26. januar 2012 #1 Del Skrevet 26. januar 2012 Jippi! Fikk akkurat brev i posten med innkalling til poliklinisk samtale på Ullevål torsdag 9. februar. Regner med at dette er den forsamtalen alle prater om Jeg som hadde trodd at det ikke ville skje noe før i mai Nå må alle dere herlige damer som har vært i gjennom denne samtalen fortelle meg alt om gangen videre for dere. Hvor lang tid fra du var inne til samtale til dere var i gang med neste skritt og hva var neste skritt for dere? Jeg gleder meg sånn, Nå er vi snart virkelig i gang her. Er så misunnelig på alle dere som har satt inn egg osv, veien dit virker så lang. Men nå er vi ihvertfall ett skritt nærmere. Godt med brev som lyser opp hverdagen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904335-innkalling-til-poliklinisk-samtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
titta Skrevet 26. januar 2012 #2 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, og hurra for brev! Vi ble også veldig overrasket over hvor fort det gikk. Søknad fra gynekolog ble sendt i september, så ble vi oppringt i slutten av oktober og fikk time i begynnelsen av november. Da var det egentlig bare å vente på neste mens før vi kunne begynne. Fikk beskjed om å ringe så snart mensen kom og så fikk jeg tilsendt resepter og oppstartsdato. Håper det er slik for dere også. (Vi er på Riksen, så det er kanskje litt annerledes.) Det kjedelige er jo at veien derfra føles veldig lang - fra innringt mens til innsatt egg vil det gå ca to måneder (3.desember til 1.februar). Men da er jo prosessen i gang, i alle fall, og det føles jo bra. Det har vært lite oppfølging fra sykehusets side, det er virkelig opp til deg selv å gjøre det du skal. Slik er det vel i det offentlige. Men jeg tenker som så at det egentlig bare er fint, for da får de som jobber der mer tid til å ta inn enda flere pasienter, så enda flere kan få tilbudet. Det er jo bra! Masse, masse lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904335-innkalling-til-poliklinisk-samtale/#findComment-143957165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayflower Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, og hurra for brev! Vi ble også veldig overrasket over hvor fort det gikk. Søknad fra gynekolog ble sendt i september, så ble vi oppringt i slutten av oktober og fikk time i begynnelsen av november. Da var det egentlig bare å vente på neste mens før vi kunne begynne. Fikk beskjed om å ringe så snart mensen kom og så fikk jeg tilsendt resepter og oppstartsdato. Håper det er slik for dere også. (Vi er på Riksen, så det er kanskje litt annerledes.) Det kjedelige er jo at veien derfra føles veldig lang - fra innringt mens til innsatt egg vil det gå ca to måneder (3.desember til 1.februar). Men da er jo prosessen i gang, i alle fall, og det føles jo bra. Det har vært lite oppfølging fra sykehusets side, det er virkelig opp til deg selv å gjøre det du skal. Slik er det vel i det offentlige. Men jeg tenker som så at det egentlig bare er fint, for da får de som jobber der mer tid til å ta inn enda flere pasienter, så enda flere kan få tilbudet. Det er jo bra! Masse, masse lykke til!! Om det er slik at vi skal inn til denne samtalen også bare vente på første mens etter samtalen så kan vi være heldige fordi jeg venter neste mens 11-13. februar (om naturen går som den skal etter LAP). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904335-innkalling-til-poliklinisk-samtale/#findComment-143957200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaPingPong Skrevet 26. januar 2012 #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Heihei Vi tilhører Riksen og vi fikk innkalling til Forsamtale 20 okt og startet på medisiner 23 Des og hadde innsett for 1 uke siden idag.. Når Viva på forsamtalen så skulle jeg ha mensen 1 1/2 uke etterpå, men siden det er venteliste så måtte vi vente til neste mens..så ventetiden har vært LAAAANG.. Så vi satte opp time til uke 3 for uttak, å nå er det 5 dager til testdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904335-innkalling-til-poliklinisk-samtale/#findComment-143957218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayflower Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2012 Heihei Vi tilhører Riksen og vi fikk innkalling til Forsamtale 20 okt og startet på medisiner 23 Des og hadde innsett for 1 uke siden idag.. Når Viva på forsamtalen så skulle jeg ha mensen 1 1/2 uke etterpå, men siden det er venteliste så måtte vi vente til neste mens..så ventetiden har vært LAAAANG.. Så vi satte opp time til uke 3 for uttak, å nå er det 5 dager til testdag Siden det er ventelister så tar det kanskje litt lengre tid allikevel da. Men jeg er ved godt mot allikevel. Ting skjer, og det er jeg veldig fornøyd med. Tror iallefall at mye skal være gjort innen noen måneder. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904335-innkalling-til-poliklinisk-samtale/#findComment-143957281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå