Gå til innhold

tips til lett vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me har teutonia spirit S3 og synes absolutt det er det beste vogna. Den er ein av dei lettaste på markedet (i allefall for 4 år sidan), og framhjulet kan låses slik at det er like lett å gå på grusveg som asfalt. Anbefalar sterkt å berre kjøpe sportsdel med softbagbag. Den er stor og toppen kan også taes av så bagen kan brukes lenge. Hardbagen er litt liten. Vogna tar også liten plass i bagasjerom og faktisk endå mindre plass dersom ein snur sportsdelen slik at barnet sit ifå deg. Syntes handlebagen var stor nok, men den var litt kronglete å få ting oppi, men det blei mykje bedre etter at vi snudde sportsdelen.. Om du bestemmer deg for denne vogna så sjekk pris på "lilleprinsen.no" :)

Emmaljunga city cross vil eg og anbefale :) Blir nok den vognen igjen når vi en gang får et barn til...

Men kan og anbefale Mountain Buggy (OTH). Kjempe lett og blir bitteliten sammenlagt. Hadde d ikke vært for at jeg personlig er litt anti 3 hjuling så hadde d lett blitt den vognen... (min søster har den så har sammenlignet personlig ) ;)

Lykke til med vogn valg ;)

• 4 uker senere...

Annonse

Teutonia s3 er ikke en veldig lett vogn nei, kort brukstid er det på den og fordi den er kort i ryggen. Forslag til Gode og lette vogner er: emmaljunga nitro, city cross og ozone, bugaboo cameleon, brio go, easywalker og mountain buggy urban jungle. Disse veier rundt + - 10kg, simo kombi veier 19,5kg, s3 veier 15kg.

Endret av EnBlå&ToRosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...