Gå til innhold

tips til lett vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde simo kombivogn til jenta, men den var så tung at jeg orket jo ikke å gå noen lange turer osv.

har du noen forslag til ei god vogn som er lett? jeg tenker litt på teutonia spirit S3, da denne virker både lett og fin :) forslag mottas med takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga city cross. Fabelaktig vogn, har ikke en eneste negativ ting å si. Lett, romslig, lun, rett og slett perfekt :) Spør meg gjerne i innboks om du har spørsmål, glemmer sikkert å sjekke tråden :)

Skrevet

Me har teutonia spirit S3 og synes absolutt det er det beste vogna. Den er ein av dei lettaste på markedet (i allefall for 4 år sidan), og framhjulet kan låses slik at det er like lett å gå på grusveg som asfalt. Anbefalar sterkt å berre kjøpe sportsdel med softbagbag. Den er stor og toppen kan også taes av så bagen kan brukes lenge. Hardbagen er litt liten. Vogna tar også liten plass i bagasjerom og faktisk endå mindre plass dersom ein snur sportsdelen slik at barnet sit ifå deg. Syntes handlebagen var stor nok, men den var litt kronglete å få ting oppi, men det blei mykje bedre etter at vi snudde sportsdelen.. Om du bestemmer deg for denne vogna så sjekk pris på "lilleprinsen.no" :)

Skrevet

Emmaljunga city cross vil eg og anbefale :) Blir nok den vognen igjen når vi en gang får et barn til...

Men kan og anbefale Mountain Buggy (OTH). Kjempe lett og blir bitteliten sammenlagt. Hadde d ikke vært for at jeg personlig er litt anti 3 hjuling så hadde d lett blitt den vognen... (min søster har den så har sammenlignet personlig ) ;)

Lykke til med vogn valg ;)

Skrevet

Har lyst på emmaljunga nitro city jeg:D

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Teutonia s3 er ikke en veldig lett vogn nei, kort brukstid er det på den og fordi den er kort i ryggen. Forslag til Gode og lette vogner er: emmaljunga nitro, city cross og ozone, bugaboo cameleon, brio go, easywalker og mountain buggy urban jungle. Disse veier rundt + - 10kg, simo kombi veier 19,5kg, s3 veier 15kg.

Endret av EnBlå&ToRosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...