Gå til innhold

hvilken vogn har du/anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde simo kombivogn til jenta, men den var så tung at jeg orket jo ikke å gå noen lange turer osv.

har du noen forslag til ei god vogn som er lett? jeg tenker litt på teutonia spirit S3, da denne virker både lett og fin :) forslag mottas med takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har TFK Joggster Twist, og er veldig fornøyd med den. Brukte den til førstemann og har ingen planer om å bytte den ut nå. Kan brukes hele vognperioden (selv når barnet blir over 3 år kan de sove komfortabelt i sportsdelen). Stor bag. Nå kan man få bag som man kan vippe opp i ryggen, og barnet kan sitte mot deg som en liten sportsdel. Lett og liten sammenleggbar. Genialt med svingbart forhjul som også kan låses (et must!). Den har også adaptere så jeg kan klipse på bilsetet og bruke det i stedet for bag når jeg er på shopping 8-) Da kan barnet bare fortsette å sove. Mange synes trehjulingene er ustabile, men jeg har aldri opplevd denne vognen som ustabil.

Skrevet

ok:) da skal jeg sjekke ut denne også. takk for svar :)

Skrevet

Har Emmaljunga City cross og er veldig fornøyd med den! :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi hadde Teutonia Spirit S3 til førstemann, og den har både positive og negative sider. Det er en lett vogn som er god å trille, i tillegg så kan sportsdelen brukes mot deg. Men det jeg synes var det største minuset med vognen var at ungen nesten "hang" i selene når vi brukte sportsdelen. Så ikke ut som om hun satt så veldig godt.

Nå er denne vognen "barnehage-vognen" vår, og vi bruker nå TFK Jogger Twist. Super fornøyd, og synes den er hakket bedre enn Teutonia sin.

Så selv om det ikke er kjempe stor forskjell på disse to vognene, gikk vi for TFK denne gangen.

Skrevet

Har også emmaljunga city cross, den er smal (tar mindre plass i bilen) pluss at den har gummihjul (som ikke trenger luft) og den er stabil, har to hunder, fikk den anbefalt av andre hunde eigere, for den er flott til og gå tur med

Skrevet

Jeg har simo kombi, brukt til to barn og skal nå brukes til den 3. Gleder meg stort til å bruke den igjen.

Ja, den er litt tung, men den er solid, og god plass under til varer når jeg går på butikken. Gikk lange turer men det var jo bare litt ekstra trim ;-)

Men jeg er relativt sterk så å løfte vognen inn i bilen har aldri vært noe problem..

Skrevet

TFK joggster twist er en super vogn!! Blir liten (flat) når man slår den sammen, er stor plass til barnet (og vinterpose) inni. Den er også veldig lett å trille :)

Skrevet

Simo kombi er jo ikke tung? Nå har jeg ptøvd mange forskjellige vogner, og synes den faktisk er den letteste å trille på tur?! Men kanskje inn og ut av bil, men jeg er nå høygravid, og lemper den lett inn og ut av bilen fordi om:)

Skrevet

Har Emmaljunga City Cross. Kjempefornøyd med den. Nå bor jeg på "landet" så dette er en robust vogn som passer fint itl trilling på grusveier osv. Har gått maaange mil med den lille "traktoren" min. Har ikke hatt andre vogner å sammenligne med. Men om jeg hadde bodd i by hadde jeg hatt et annet vognvalg, valgt en nettere vogn. Synes forresten Buggaboo Cameleon er rimelig kul vogn som jeg kunne tenkt meg om jeg bodde i byen. Den er også "best i test" :)

Er så gled i City- cross at jeg har fått meg søskenvogn som er samme opplegget :) Den er rimelig tung da, 17 kg eller noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...