Rime Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg var i går 9+5 og fikk litt mer vondt i magen enn det jeg har hatt de andre dagene! Var på ul da jeg var 6+3 og så da et hjerte som slo, men i går kveld begynnte jeg å blø, masse og flere ganger i natt, men bare når jeg var på do. No har jeg kun små murringer og nesten ikke noe blod kommer på papiret! Det jeg lurer på er hvordan hadde dere det når dere hadde sa, altså vondt i magen og hvor lenge dere blødde? Jeg tror jeg mistet, men vil nå bare høre med dere, jeg skal så klart kontakte legen min i morra, kan ikke før da!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Jeg blødde lett i en uke, før det trappet seg opp. Var ingen tvil om at det var en så hos meg, fordi det kom masse koagulert blod og fosteret + morkaken kom i bindet jeg hadde på meg! Murringene og vondtene i magen gav seg samme dag som dette skjedde! Men er du sikker på at du har hatt en sa? Min søster blødde i en uke før hun plutselig hadde en styrt blødning etter ett sterkt krampeanfall i magen da hun var rundt 10 - 11 uker på veg, hun ble sendt på ul og der viste det seg at det kun var en blodansamling utenfor livmoren som hadde forårsaket dette, legen så dette ofte forekom! Min søster er nå 30 uker på vei med en frisk baby selv om du kanskje ikke tørr håpe noe jeg forstår veldig godt, så krysser jeg fingrene for at spørs de har klamret seg fast likevel
Rime Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke lenger jeg no! Som jeg skreiv så begynnte jeg å blø i går kveld ca kl 22.30 ikke antydning til blødninger før det, og no er det litt blod på papiret men lite. Kom litt klumper men ikke slik at jeg kunne se hva det var!
MieGoreng Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Da jeg hadde SA så blødde jeg ganske kraftig i 2 uker - uten opphold. I tillegg var det litt mer "struktur" i blodet enn ved mens. Hvis du nå har sluttet å blø så er det veldig mulig at det ikke er SA. Lykke til!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 jeg mistet tidlig,men hadde kjempe vondt i magen. krysser fingrene for deg <3
Julle Bullen Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Krysser fingrene for at alt er bra! Jeg hadde en ufrivillig "medisinsk" abort den 11-13.januar ppa noe de kalte blinded... et eller annet. FIkk tabletter på sykehuset. Da jeg begynte å blø hadde jeg forferdelig vondt. Har aldri hatt SA, men vil tro at det gjør rimelig vondt det også. Da alt satte i gang ordentlig den 13. hadde jeg så vondt at jeg kastet opp 4 ganger. Hvis du ikke har hatt så veldig vondt er det vel fortsatt håp skulle jeg tro :-) Lykke til!
Rime Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2012 Hadde ma i 2010 og fikk også sånne tabletter, husker det var grusomt vondt! Har hatt vondt i magen no siden onsdag, ingen tvil om at det her var en sa, og graviditetstesten er blitt svakere og svakere! :/ Jaja, er bare å prøve igjen så snart jeg har sluttet å blø!
Bettien Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde en sa i uke 8.. Blødde da ganske mye (spesielt når jeg var på do) i 5 dager..hadde veldig vondt de første 3 dagene..6 dager etter at jeg hadde begynt å blø tok jeg graviditetstest, og den var negativ allerede da...
*Kleopatra Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Hadde først noen dager med litt brun utflod, så veldig kraftig blødning i 5 dager. Hadde ikke vondt. Mistet i uke 6.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 håper det gikk bra med deg rime !! til meg blødde jeg i en uke, startet med kraftige smerter
kaklemor Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Jeg var i går 9+5 og fikk litt mer vondt i magen enn det jeg har hatt de andre dagene! Var på ul da jeg var 6+3 og så da et hjerte som slo, men i går kveld begynnte jeg å blø, masse og flere ganger i natt, men bare når jeg var på do. No har jeg kun små murringer og nesten ikke noe blod kommer på papiret! Det jeg lurer på er hvordan hadde dere det når dere hadde sa, altså vondt i magen og hvor lenge dere blødde? Jeg tror jeg mistet, men vil nå bare høre med dere, jeg skal så klart kontakte legen min i morra, kan ikke før da! Jeg mistet i Januar . i Sa, hadde ikke vondt og blødde i tre- fire dager. som en kraftig mens.
Rime Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2012 Graviditetstesten blei negativ for noen dager siden! Så jeg mistet. Blør ennå litt, men skal til legen i morra å få sjekket meg! Takk for alle svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå