Gå til innhold

fertilitetsbehandling spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

et lite spørsmål til dere som gjennomgår behandling;

noen som tar det gjennom sykehuset? og er det dyrt?

- skulle ta det privat, men det er veldig dyrt, så fikk tilbud gjennom sykehuset, men har ikke vært der enda, så vet ikke noe om priser ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehuspriser:

1500 til sykehuset per runde og du betaler opp til 15000 i medisiner. Medisinkostnadene er vel samme privat...?

Skrevet

Ja, reglene for medisinutgifter er de samme i det private som det offentlige.

Det er svært dyrt å få hjelp i det private ift det offentlige. Har du ikke prøvd det offentlige, ville jeg ha startet der. Det er mange gode offentlige fertilitetsklikikker!

Skrevet

okey, tusen takk for svar :)

helt klart bedre på sykehuset da, for privat var det 46.000 for 3 gang, så det kan fort bli veldig dyrt

Skrevet

hei :)

et lite spørsmål til dere som gjennomgår behandling;

noen som tar det gjennom sykehuset? og er det dyrt?

- skulle ta det privat, men det er veldig dyrt, så fikk tilbud gjennom sykehuset, men har ikke vært der enda, så vet ikke noe om priser ....

Hei,

Tror vi betalte en rundt 7000 kr ( + - ) på offentlig sjukehus, Haugesund.

Dette var for alt :) Jeg regner ikke med noe reise da vi bor i Haugesund*

De har nå plassert tilbake 1 egg:)

Skrevet

15000 for medisiner? Shit, det var dyrt. Jeg holder til i DK, og her koster medisinene rundt 3000. De prødve seg i 2011 med å sette opp egenandelen sånn at det også kostet rundt 15000, men heldigvis ble det nye regler igjen i 2012. Hva er det Norge tenker med, vi trenger jo flere mennesker i det landet!

Skrevet

tror det er snakk om at det skal bli gratis fra neste år? føler ikke jeg kan vente så lenge uansett, men det er mye penger ja!

Skrevet

apple me; håper den lille setter seg :) holder fingrene krysset for deg :)

det er veldig dyrt ja, det beste hadde jo vært at alle fikk det til naturlig, men sånn er det desverre ikke bestandig. men skal vi straffes for det økonomisk da? synes det blir feil, burde vært billigere hvertfall.

Skrevet

Første forsøk betalte eg 9000 i medisiner og 1500 for opplegge. Dette var Haugesund sykehus. Reise får du tilbake.

Skrevet

Første forsøk betalte eg 9000 i medisiner og 1500 for opplegge. Dette var Haugesund sykehus. Reise får du tilbake.

Synes jeg så noe reiseutgift-skjema i papir-haugen.. Er det kun ferjen de dekker? Håper jeg har hatt vett til å ta vare på alle billetter.....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...