Gå til innhold

Kul i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en kul i underlivet, bakerst på den ene kjønnsleppen, i mellomkjøttet heter det vel. Den er hard, og ligger rett under huden, vond når jeg klemmer på den, men ikke ellers. Noen som har hatt noe lignende eller vet hva det kan være?

Liker ikke gå til legen med sånne "pinlige" ting, men må vel det om den ikke går bort..

Fortsetter under...

Gjest Morn du
Skrevet

Bestill time hos legen. Mye bedre det enn å tenke på om det kan være noe galt. Legene har helt sikkert vært borti slike ting før.

Skrevet

Det er mest sannsynlig en slik verke kul. en type kvise men du kan bli skikkelig dårlig av den så få bestilt en time og få en lege til å se på den.

Skrevet

Google bartholin cyste og se om det kan være det. Ikke farlig, bare ubehagelig.

Skrevet

Har hatt sånn lignende kul som du beskriver, og det viste seg å være en slags kvise lignende ting.. trykte litt på den et par dager, til slutt så smalt det og kulen var vekK:) ikke hatt det siden"!

Skrevet

Høres ut som en bentent talgkjertel. Enten forsvinner den eller så popper den til slutt. Skjer ikke det i løpet av de neste ukene kan det være greit å gå til legen.

Annonse

Skrevet

Jeg har også hatt det. Da var det en slags kvise, med ganske mye "innhold" i. Jeg klemte litt på den, og så poppa den. Etterpå var det ingenting igjen der. Sikkert 10 år siden, og aldri hatt det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...