Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Morn du

Jeg var veldig skeptisk- det gamle var jo det beste ;)

Men er veldig fornøyd nå som jeg har blitt vant til det :)

Det blir ikke mer tungvint enn man gjør det selv.

Det eneste som er litt kjedelig, er når man siterer et innlegg. Og den man siterer har sitert en som har sitert før. Det blir veeeldig langt. Og så synes jeg det skal gå an å like deres innlegg og!

Gjest sug lut

Det eneste som er litt kjedelig, er når man siterer et innlegg. Og den man siterer har sitert en som har sitert før. Det blir veeeldig langt. Og så synes jeg det skal gå an å like deres innlegg og!

Ville det vært mulig å få skille mellom "primærsitat" (i mangel av noe bedre ord) der du bare siterer det innlegget du klikker på, og "fullt sitat" der du siterer hele ramsa som er av sitater i det innlegget du også siterer?
Gjest Morn du

Ville det vært mulig å få skille mellom "primærsitat" (i mangel av noe bedre ord) der du bare siterer det innlegget du klikker på, og "fullt sitat" der du siterer hele ramsa som er av sitater i det innlegget du også siterer?

Der sa du det Sug Lut.

Annonse

Jeg har kuttet helt ut, går kun inn dersom jeg skal skrive noe selv. Og har heller gått over til å spørre helsesøster ved neste kontroll. Jeg forstår ingenting av siden lenger, og jeg har ikke tid til å sitte og sette meg inn i det. Før var jeg innom minimun 5 ganger om dagen.

Jeg likte siden veldig mye bedre tidligere.

Hvorfor har alt blitt for stort for skjermen? Det har blitt mye mindre oversiktlig synes jeg.. :/

Og hvor har det blitt av hvor gammel barnet er? Før kunne man enkelt holde oversikt over måneder og dager, nå er det borte?

Håper dere får endret litt, så det blir litt enklere for oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...