Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men mange har vel blødd og vært gravide...?

Takk for den Puma! :)

Men jeg kaster nok inn håndkleet nå, jeg er ikke en av de som blør og er gravid allikevel, selv om jeg har valgt å håpe på det så mange ganger før...

Tror det er bare for meg å gråte ut (etter jobb da, dette blir en slitsom dag), sette sammen bitene av meg selv igjen å gå videre. Jeg er jo tross alt heldig som har egg på frys denne gangen. Men er ikke interessert i å sette inn i kommende syklus uansett, nå skal jeg leve litt, også skal jeg bli "Mamma" neste helg, til en liten valp, så da blir det nattevåk og tiss-tørking, så jeg gleder meg jo masse til det! Når jeg har grått ut vel å merke...

å det var trist Ele!!! :( Men så bra at du har egg på frys da! Kos deg med valpen din og masse lykke til neste gang:) Trøsteklem:)

Fortsetter under...

Men jeg kaster nok inn håndkleet nå, jeg er ikke en av de som blør og er gravid allikevel, selv om jeg har valgt å håpe på det så mange ganger før...

Tror det er bare for meg å gråte ut (etter jobb da, dette blir en slitsom dag), sette sammen bitene av meg selv igjen å gå videre. Jeg er jo tross alt heldig som har egg på frys denne gangen. Men er ikke interessert i å sette inn i kommende syklus uansett, nå skal jeg leve litt, også skal jeg bli "Mamma" neste helg, til en liten valp, så da blir det nattevåk og tiss-tørking, så jeg gleder meg jo masse til det! Når jeg har grått ut vel å merke...

å det var trist Ele!!! :( Men så bra at du har egg på frys da! Kos deg med valpen din og masse lykke til neste gang:) Trøsteklem:)

Ja det var trist Ele :( Synes det høres ut som en god ide og ta en liten pause. Leve livet litt noen uker :) Kos deg med valpen som kommer, og masse lykke til i neste forsøk :)

nei å nei dette var trist du :-( men som du sier, du har egg på frys, der ligger gull egget å venter på deg.

stoooooooooooooooooor klem

Annonse

Dere med frys... hva slags medisiner har og tar dere og har de noen spes bivirkninger??

Overlevde flere egg opptiningen? Skal ha første frys forsøk i mars.. men er så redd for at eggene ikke skal overleve........

jeg satte inn i naturlig syklus, begynte med utrogestan dagen før innsett,

de tok opp 1 egg til meg, og det overlevde opptiningen og har fohåpentligvis kloret seg fast,eller driver på hehe, satte inn den 30, tester den 13..

jeg var så livredd for at ingen skulle overleve opptining,ikke vet jeg hvorfor,. så det går nok bra, har du mange på frys???

Dere med frys... hva slags medisiner har og tar dere og har de noen spes bivirkninger??

Overlevde flere egg opptiningen? Skal ha første frys forsøk i mars.. men er så redd for at eggene ikke skal overleve........

Tar progynova og utrogestan. Hadde 2 på frys, men bar ene klarte seg. Dette er siste runde for meg, har to barn fra tidligere forsøk. Et fersk og ett fryse barn :) Nå ville jeg bare bruke opp de siste egga mine, så det får det gå som det går, jeg er ueansett fornøyd.

Av alle mine fryseforsøk tror jeg kun 2 av 13 egg ikke har tålt tining. Kommer litt ann på hvor du holder til, enkelte klinikker fryser mer egg, men ikke alle er av god nok kvalitet. Jeg holder til på st.olavs og der er de skikkelig strenge på kvaliteten før de fryser.

Har du mange å ta av? Hvor holder du til? Det går nok bra skal du se, du må ha lykke til. Håper du blir like heldig som meg!!

Tellefanten: vi er i samme båt! Jeg har også to barn fra før ( et fersk og et frys). Barna er født i 2009 og 2007. Hvor gamle er dine? Jeg hadde også to egg på frys og satte inn det ene for 11 dager siden. Jeg tester i morgen. Spent!!

Annonse

Da melder jeg meg offisielt ut for denne gang. Skal bruke et par dager på å pleie meg selv før jeg er klar for livet igjen. Mandag ringer jeg St Olavs for å få informasjon om fryseforsøk, blir mitt første! Nå har jeg kommet til punktet der jeg vil sette inn to!! Men det får vi vel ikke før på neste ferskforsøk, altså forsøk nr 3? Mannen er dessuten ikke helt enig i to egg enda, men jeg har litt lite troa på ett egg nå!

Jaja, jeg får ønske alle dere gjenstående februar-rugere Lykke Til! Også dukker jeg opp igjen i en annen rugetråd tenker jeg! :)

Hei, hei!

Negativt på meg også i dag, men har ikke mistet trua enda. Ingen mens i sikte, så skal teste i morgen el mandag også, så får vi se. Da jeg ble gravid i 2006 hadde jeg neg på dag 12 og 13 og pos på dag 14.... Men, men, det er kanskje for mye å håpe på... Vi får se! Og kan ikke klage uansett. Har to flotte barn fra før, då dette vil evt være en bonus. ;-)

Ele: trist dette gikk i vasken for din del. Du får komme deg til hektene igjen etterhvert. Og da kan du tenke på det enorme lageret med embryo som du har på frys!!! :) Det blir noe av dem, skal du se. Klem til deg.

Ang å sette inn 2 egg så tror jeg det kommer ann på flere ting: kvinnens alder, kvaliteten på eggene og hvor mange negative forsøk man har hatt. Dette er noe jeg TROR som sagt, så det sikreste er å forhøre deg med St.Olav.

Gratulerer til heldige februartestere og lykke til videre for de uheldige. Jeg er nå på 4. sprøytedag (menopur), det er 3. omgang med medisiner for meg, men heldigvis bare 2. tellende forsøk siden jeg ble avbrutt første gangen.

Jeg sitter her i godstolen og kjenner etter... og synes så smått jeg merker aktivitet i eggstokkene. Jeg husker ikke dette fra de forrige gangene - på hvilken sprøytedag har dere begynt å merke at eggposene "popper fram"? Er litt spent på dette, siden jeg har dobbelt så stor dose menopur som før, 300 ie (og ser for meg at dette kan ta litt av!?).

Jeg sliter skikkelig med do-gåinga jeg! Tror jeg har forårsaket en forstoppelse i frykt for å presse ut mer enn jeg skal.. LItt flaut å snakke om...:) Noen som kjenner seg igjen eller? Kjenner mye rart i magen nå, men vet ikke om det er det ene eller andre! Kanskje både òg :)

hvor lang tid pleier det i grunnen å gå før det er vanlig å begynne å kjenne noe? Jeg hadde AIH på onsdag, så kanskje jeg bare "kjenner etter". Håper håper håper håper!! Og samboeren min stryker meg på magen hver gang han passerer meg på kjøkken/i stua og overalt.. Fint å se at han enda er her for meg etter hormonbomba jeg har vært de forgående ukene :P

Tellefanten: vi er i samme båt! Jeg har også to barn fra før ( et fersk og et frys). Barna er født i 2009 og 2007. Hvor gamle er dine? Jeg hadde også to egg på frys og satte inn det ene for 11 dager siden. Jeg tester i morgen. Spent!!

Mine er født 04 og 09. Tester på fredag. Synd med negativ, men som du sier kan det være for tidlig.

jeg satte inn i naturlig syklus, begynte med utrogestan dagen før innsett,

de tok opp 1 egg til meg, og det overlevde opptiningen og har fohåpentligvis kloret seg fast,eller driver på hehe, satte inn den 30, tester den 13..

jeg var så livredd for at ingen skulle overleve opptining,ikke vet jeg hvorfor,. så det går nok bra, har du mange på frys???

Oj så bra... er også livredd i forhold til opptiningen... men så fint det gikk bra for deg.. blir spennende med test den 13 da.. ikke lenge til det nå :-) ønsker deg masse lykke til!!

Tar progynova og utrogestan. Hadde 2 på frys, men bar ene klarte seg. Dette er siste runde for meg, har to barn fra tidligere forsøk. Et fersk og ett fryse barn :) Nå ville jeg bare bruke opp de siste egga mine, så det får det gå som det går, jeg er ueansett fornøyd.

Av alle mine fryseforsøk tror jeg kun 2 av 13 egg ikke har tålt tining. Kommer litt ann på hvor du holder til, enkelte klinikker fryser mer egg, men ikke alle er av god nok kvalitet. Jeg holder til på st.olavs og der er de skikkelig strenge på kvaliteten før de fryser.

Har du mange å ta av? Hvor holder du til? Det går nok bra skal du se, du må ha lykke til. Håper du blir like heldig som meg!!

hei.. Må si du har hatt bra uttelling på de eggene som har blitt tint :-) Krysser fingrene for at mine overleverer.. har kun to på frys og de tar opp begge og overlever de, blir begge satt inn....

Holder til på riksen, synes de er flinke der.. men kjenner jeg er spent på nye medisiner og hvordan kroppen reagerer på de.... Ikke akkurat glad i de hormonene når de herjer vilt.. men men..

Så gort at du har to fra før da.. håper du lykkes i dette forsøket, men sikkert godt å tenke på at en har to fra før :-)

hei.. Må si du har hatt bra uttelling på de eggene som har blitt tint :-) Krysser fingrene for at mine overleverer.. har kun to på frys og de tar opp begge og overlever de, blir begge satt inn....

Holder til på riksen, synes de er flinke der.. men kjenner jeg er spent på nye medisiner og hvordan kroppen reagerer på de.... Ikke akkurat glad i de hormonene når de herjer vilt.. men men..

Så gort at du har to fra før da.. håper du lykkes i dette forsøket, men sikkert godt å tenke på at en har to fra før :-)

Ja bra uttelling på tiningen men ikke blitt noe av de da. Kun 2 av de ble barn (tvillinger, mistet ene 6mnd gammel) og forhåpentligvis det jeg ruger på nå.

Har variert hvordan jeg har reagert på medisinene. Denne gangen merker jeg omtrent ingenting, litt trøtt bare av progynova.

Ja bra uttelling på tiningen men ikke blitt noe av de da. Kun 2 av de ble barn (tvillinger, mistet ene 6mnd gammel) og forhåpentligvis det jeg ruger på nå.

Har variert hvordan jeg har reagert på medisinene. Denne gangen merker jeg omtrent ingenting, litt trøtt bare av progynova.

Uff, du sier noe.. og det er jo en nedtur hver gang det ikke går... Uff, det må ha hvert forferdelig å miste i 6 mnd??? da er det jo liksomt nesten et barn.. Men det gikk bra med det andre??

Trøtt ja... føler jeg på lenge ikke er trøtt nå som jeg ikke går på noe medisiner... men det kommer nok igjen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...