Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det tenger jeg også Erinrp!

Om jeg er gravid, helt greit, hvis ikke, ekstra kjipt!!

Jeg må jo bare innrømme at jeg ikke bare er fryktelig sulten, men at jeg trøstespiser som en helt.... Tullingen...

Men, neste helg skal jeg hente valpen min!

Da skal jeg ut på tur oftere, da blir det andre boller! :)

har lagt på meg 6 kg etter første time på sykhuset. gikk opp endel etter utakket og førsøket sist.

Jeg trenger IKKE gå opp i vekt, foruten om vist jeg er gravid. men er ganske tonng men ikke så stor.

Ikke jeg:P har som sagt testeskrekk, har bestemt meg for å bare ta blodprøven på fredag og vente på telefon....er så sikker på at det blir negativt uten at jeg helt vet hvorfor, har bare mistet litt troen:/ uansett ønsker jeg alle lykke til, blir spennende å følge med "februargjengen", jammen er vi mange:)

Annonse

Henger meg på her jeg .. Har frysforsøk og skal sjekke tilstanden på ul 8 feb og evt innsett 10.. Er super kvalm av tabelettene og vet ikkje helt hvordan eg ska holde ut i to uker med de.. Men Vi gjør alt for en spire

Er det mange av dere 3.februar'ere som skal teste i morgen da? Så spent på dere!! :)

Negativ test i dag også :( og jeg kjenner meg overhodet ikke gravid. Svidde av både en billigtest og en cb i håp om et utslag, men den gang ei :( Ikke like optimist her nå kjenner jeg....

Søren, jeg kjente ENDELIG noen stikkinger under magen, spratt opp å hyla av glede til mannen min: "Æ kjent nå!!!"

Men hva oppdager jeg??? En muskelknute!!! Hyyyl av skuffelse!

oj, oppdaget du en muskelknute selv? Da må jo den vÆre kjempestor?

Åh, så synd så gla', heldigvis er det en dag igjen!

Jeg ble inspirert av charnelles positive dag 10-teat, så jeg satte også ut på streklering i dag, på min dag 10, men på min var det selvfølgelig ikke fnugg av ekstra strek! Og nårjeg så den negative testen så tenkte jeg plutselig "Dette er det jeg kommer til å se resten av livet!"!

Åh, sÅ synd sÅ gla', heldigvis er det en dag igjen!

Jeg ble inspirert av charnelles positive dag 10-teat, sÅ jeg satte ogsÅ ut pÅ streklering i dag, pÅ min dag 10, men pÅ min var det selvfølgelig ikke fnugg av ekstra strek! Og nÅrjeg sÅ den negative testen sÅ tenkte jeg plutselig "Dette er det jeg kommer til Å se resten av livet!"!

Ikke enkelt Å holde motivasjonen oppe hele tiden, men vi tester jo alt for tidlig da Ele ;) I hvert fall har du gjort det nÅ ;) Du har jo mange dager pÅ deg til testedag, sÅ du mÅ ikke kaste inn hÅndkleet ennÅ ;) Er dette ditt første ivf? Har dere vært prøvere lenge?

åh, så synd så gla', heldigvis er det en dag igjen!

Jeg ble inspirert av charnelles positive dag 10-teat, så jeg satte også ut på streklering i dag, på min dag 10, men på min var det selvfølgelig ikke fnugg av ekstra strek! Og nårjeg så den negative testen så tenkte jeg plutselig "Dette er det jeg kommer til å se resten av livet!"!

Ikke enkelt å holde motivasjonen oppe hele tiden, men vi tester jo alt for tidlig da Ele ;) I hvert fall har du gjort det nå ;) Du har jo mange dager på deg til testedag, så du må ikke kaste inn håndkleet ennå ;) Er dette ditt første ivf? Har dere vært prøvere lenge?

Jeg er på mitt andre ferskforsøk nå, fikk ingen på frys sist.

Har vært prøver i litt over 3 år, og på den tiden rukker over 10 kjemiske graviditeter, dvs maaaange små oppturer etterfulgt av knusende nedturer, så jeg har vel ikke så mye optimisme igjen i meg... Selv om jeg realistisk sett VET at det er sjanser enda altså, jeg fikk hele 8 egg på frys denne gangen, så jeg går for kvantitet! :P Men for denne runden har jeg ikke mye håp, kjenner så lite! Jeg har hatt mer symptomer enn det her de gangene jeg har hatt kjemiske! :-O

Annonse

åh, så synd så gla', heldigvis er det en dag igjen!

Ikke enkelt å holde motivasjonen oppe hele tiden, men vi tester jo alt for tidlig da Ele ;) I hvert fall har du gjort det nå ;) Du har jo mange dager på deg til testedag, så du må ikke kaste inn håndkleet ennå ;) Er dette ditt første ivf? Har dere vært prøvere lenge?

Jeg er på mitt andre ferskforsøk nå, fikk ingen på frys sist.

Har vært prøver i litt over 3 år, og på den tiden rukker over 10 kjemiske graviditeter, dvs maaaange små oppturer etterfulgt av knusende nedturer, så jeg har vel ikke så mye optimisme igjen i meg... Selv om jeg realistisk sett VET at det er sjanser enda altså, jeg fikk hele 8 egg på frys denne gangen, så jeg går for kvantitet! :P Men for denne runden har jeg ikke mye håp, kjenner så lite! Jeg har hatt mer symptomer enn det her de gangene jeg har hatt kjemiske! :-O

10 kjemiske er mye... Så ille at ikke spira greier å klore seg ordentlig fast :( Jeg leser om mange som ikke har symptomer i det hele tatt. La oss håpe at det er sånn fatt med oss, og at symptomene kommer etter hvert ;)

Så fint med 8 egg på frys da, men forhåpentligvis får du ikke bruk for de i denne omgang. Kanskje til søskenforsøk senere ;)

Som jeg hadde tenkt. Ingen respons på medisiner:-( prøver med sprøyter en uke til, og øker dosen til 400 IE. Men det ser labert ut :-(

Nei så kjedelig loven1976 :( Er det eggposer der som ikke har vokst eller fant de ingen? Krysser det jeg har for at økning i dosen gjør underverker :)

Ikke lov i Norge nei. Vet det er lov i Danmark iallefall. Nå må jeg hjem å lese alt jeg kommer over på nettet. Har jo sett andre med lav AMH her inne som er gitt opp av det offentlige, men allikevel fått det til privat. Håpe, håpe....

Hvem var det som plagdes med nattsvetting?? Det slo over meg i natt, våkna gjennomvåt flere gangen!! :(

Jeg har vært plaget med det. Hatt tilsammen 4 netter i rugeperioden hvor jeg har våknet gjennomvåt opptil mange ganger på natta. Senest i natt.

Hvem var det som plagdes med nattsvetting?? Det slo over meg i natt, våkna gjennomvåt flere gangen!! :(

Jeg har vært plaget med det. Hatt tilsammen 4 netter i rugeperioden hvor jeg har våknet gjennomvåt opptil mange ganger på natta. Senest i natt.

Jeg våknet også av nattesvette i natt, måtte snu dyna og bytte klær, men det kan jo være pga at jeg har lungebetennelse....blir gal av denne ventetiden og nå synest jeg at det begynner å murre i korsryggen....ikke bra!!

Jeg våknet også av nattesvette i natt, måtte snu dyna og bytte klær, men det kan jo være pga at jeg har lungebetennelse....blir gal av denne ventetiden og nå synest jeg at det begynner å murre i korsryggen....ikke bra!!

Sånn har mine netter vært også. Snudd dyne, skiftet sengetøy, ny pysj, ikke pysj osv.

Ja, denne ventetiden er så absolutt til å bli gal av. Jeg er skikkelig urolig i dag og venter bare på at murringene skal sette i gang og at tanta skal banke på. Jeg flyr på do hvert 10. min og småskvetter og kikker i trusa. At siste dag før test skulle bli sånn her, hadde jeg aldri i verden forestillt meg. Greier ikke konsentrere meg om noen ting.

Klage, klage, syte, syte. Er kanskje ikke lov siden tanta ikke har kommet, men det er virkelig vanskelig å være rolig og optimistisk nå.

Sånn har mine netter vært også. Snudd dyne, skiftet sengetøy, ny pysj, ikke pysj osv.

Ja, denne ventetiden er så absolutt til å bli gal av. Jeg er skikkelig urolig i dag og venter bare på at murringene skal sette i gang og at tanta skal banke på. Jeg flyr på do hvert 10. min og småskvetter og kikker i trusa. At siste dag før test skulle bli sånn her, hadde jeg aldri i verden forestillt meg. Greier ikke konsentrere meg om noen ting.

Klage, klage, syte, syte. Er kanskje ikke lov siden tanta ikke har kommet, men det er virkelig vanskelig å være rolig og optimistisk nå.

He he godt det ikke er bare meg som flyr på do hvert 10 minutt, burde blitt sponsa av Lambi if u know what I mean:P Skjønner ikke at jeg gidder for jeg får aldri mensen før jeg slutter på hormonene likevel, men liker IKKE murringene i korsryggen! Men så leser man symptomtråder der de har både murringer i mage og rygg, spotter og det som verre er og så er de gravide likevel! Og nå er jeg kvalm også, symptom? langt i fra, er vel bare magen som reagerer på antibiotikan, JEG BLIR GAL!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...