charnelle Skrevet 30. januar 2012 #26 Skrevet 30. januar 2012 Søren klype, nå har jeg begynt med sover-forferdelig-dårlig-pga-rastløshet-og-vonde-pupper-nettene! Det er så slitsomt, det var slitsomt i forrige periode da jeg var hjemmeværende, det er enda mer slitsomt med full jobb!! Flere som sliter med søvna? Forrige uke ar jeg dautrøtt og sov som ein stein, men det var før vonde boobs! Jeg er på rugedag 8 og sover nesten ikke om nettene. Det er dog ikke pga puppene, men klarer rett og slett ikke å slappe av selv om jeg er helt utslitt. I natt lå jeg våken til 4-5.... Så bra jeg ikke jobber om dagen, det hadde jeg ikke fikset.
TanteTroll Skrevet 30. januar 2012 #27 Skrevet 30. januar 2012 Rugedag 10, og sover også dårlig Til min store glede er det fortsatt litt vondt i magen innimellom, men "alt" er jo normalt og alt er tegn på både graviditet, mens og bivirkninger. Så ja - værsågodbligæærn Du skal også teste fredag, charnelle?
sologsommer Skrevet 30. januar 2012 #28 Skrevet 30. januar 2012 Her er alt stadig irriterende normalt!!! Nå er jeg kommet så langt at jeg slet ikke har lyst til å teste. Så lenge jeg ikke har testet har jeg stadig et håp Føler at mensen er på vei. Det "åpner" seg dernede og føler at det bliver vått -utrolig så mange gange man kan tørke seg på en dag.... Sorry for detaljer
snuppo Skrevet 30. januar 2012 #29 Skrevet 30. januar 2012 gull egget er satt inn, da ønsker jeg megselv velkommen til veldig lange 14 dager :-)
Ele Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #30 Skrevet 30. januar 2012 Huff, ja, i natt hadde jeg egentlig ikke vondt i puppene, men søvn er like mye mangelvare da, for da får jeg angst fordi jeg ikke har like vondt i puppene.... åh, jeg er så bekymra!! Sist hadde jeg jo som jeg nevnte gradvis vondere frem til dag 9, og da var alt borte, så hysterisk redd det skjer igjen!!! Klarte ikke å sitte i ro i heletatt på jobb i dag, skifter stiliing hvert 10. sekund, sitter på henda, henda i fange, arma i kors, føtter i kors, sitter på føtter, føtter på stolen foran meg osvosv... Kollegene er nok en smule bekymra for at jeg holder på å miste vettet de også, har de god grunn til! Sammenligner konstant symptomer/bivirkninger med forrige gang. Men forrige gang hadde jeg Lutinus, nå har jeg Crinone... Har brukt Crinone før, i forbindelse med vanlig prøving, da hadde jeg null bivirkninger, ikke antydninger. Denne gangen bruker jeg dobbel dose i forhold til da, men begynner fortsatt å lure på om noen av bivirkningene egentlig er symptomer! GalGalGal!
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #31 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer som ruger Snuppo Skikkelige moro-medisiner vi går på Ele Ikke godt å vite om det er det ene eller det andre nei. Jeg har liksom ikke noen symptomer lenger jeg, foruten at kaffen smaker oppvaskvann og så har jeg dotter i øra. Men, har blitt litt småforkjøla så kanskje derfor også. Det er ikke så lett og bare ta ting som de kommer heller. En må jo nødvendigvis bli preget på en eller annen måte. Skjønner godt angsten for at "symptomene" skal bli mindre eller forsvinne. Jeg hadde skikkelig ømme pupper et par dager, og da de ikke lenger var ømme på lørdag morgen, var det som å få seg et skikkelig slag i trynet. Samtidig følte jeg meg bare tom, også kom de negative tankene snikende. Varte heldigvis ikke lengre enn den ene dagen. Men, dette er til å bli litt småsprø av. Ikke rart du ikke greier å konsentrere deg om jobben. Når er det du har testdag? Hvis du har brukt Crinone før uten å ha bivirkninger, er det jo store sjanser for at det ikke er bivirkninger, men symptomer du har nå da Jeg er hjemmeværende for tiden, så her går timene så alt for tregt. Blir mye tom stirring på "boksen" på veggen. Aner ikke hva jeg ser på da, for tankene mine er et helt annet sted. Også er jeg blitt dønn avhengig av denne siden. Abstinenser hvis man må ut av huset Men, et halvt døgn nærmere testedag nå enn jeg var i morges ved 6- tiden. Så jo, tiden snegler seg da avgårde. Bare jeg når målet til slutt, så er det verdt det
snuppo Skrevet 30. januar 2012 #32 Skrevet 30. januar 2012 crinone gav meg mange symptomer sist. om du ahr mye symptomer eller ikke er ikke så avgjørende mener nå jeg. det går sikkert bra,klem:-)
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #33 Skrevet 31. januar 2012 Hvordan går det med dere i dag? Her er det enda mindre ro i sjela... Dag 8 og jeg føler at jeg har alt for lite beivirkninger/symptomer! Sist bygde det seg sakte men sikkert opp til dag 8, og så slapp alle bivirkninger på dag 9, og da kjente jeg ikke noe mer løpet ut... Jeg tenkte at om jeg lot vær å teste så fikk jeg litt mer ro i hodet, men det hjelper jo ikke!!!
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #34 Skrevet 31. januar 2012 Og hvorfor er det så liten aktivitet her? Jeg har vært innom 30 ganger siden sist jeg skreiv!! Dessuten klarer jeg ikke sitte i ro! *Gal*Gal*Gal* Og lenge igjen enda!!
snuppo Skrevet 31. januar 2012 #35 Skrevet 31. januar 2012 hehehe, joda, her går det fint. er du på dag 8 ele??? er det fryseforsøk du har??
AppleMe Skrevet 31. januar 2012 #36 Skrevet 31. januar 2012 Hei Jeg satte meg på test 15feb og håper det blir den dagen ca** Skal inn i morgen og sette tilbake egg. Uttak var på 6 egg, så håper at det er greit? Ønsker alle dere lykke til Håper det klaffer **
sologsommer Skrevet 31. januar 2012 #37 Skrevet 31. januar 2012 Lykke til, til dere alle!! Fikk mensen i natt og testede negativ idag, så da var det slutt denne gang. -Da er der vel 21 dage til jesg starter med spray igjen...
Nurse77 Skrevet 31. januar 2012 #38 Skrevet 31. januar 2012 Hei, hei:) Her går det bra. Kjente et snev av å være premenstruell istad, men håper det var tilfeldig.... Har ingen planer om å være i nærheten av å gå mensen. Ele:ang bivirkninger/symptomer: tror ikke du trenger å stresse (lett å di, gitt!) med at du ikke har noen sympt. de gangene jeg har vært gravid har jeg ikke fått symptomer på graviditeten før uke 5-6: småkvalm, ikke lyst på kaffe, TRØTT. Ikke det at dette er gjeldende for deg, men det er jo tidlig å få gravid-sympt. Eller det er en ting jeg merka meg allerede før uke 4 ( ca dagen før testing) er synlige blodårer
Nurse77 Skrevet 31. januar 2012 #39 Skrevet 31. januar 2012 Hei, hei:) Her går det bra. Kjente et snev av å være premenstruell istad, men håper det var tilfeldig.... Har ingen planer om å være i nærheten av å gå mensen. Ele:ang bivirkninger/symptomer: tror ikke du trenger å stresse (lett å di, gitt!) med at du ikke har noen sympt. de gangene jeg har vært gravid har jeg ikke fått symptomer på graviditeten før uke 5-6: småkvalm, ikke lyst på kaffe, TRØTT. Ikke det at dette er gjeldende for deg, men det er jo tidlig å få gravid-sympt. Eller det er en ting jeg merka meg allerede før uke 4 ( ca dagen før testing) er synlige blodårer Forrige ble postet for tidlig! Altså: ...synlige blodårer på brystet. Så nå løfter jeg på genseren hver gang jeg er på badet. Ser det lurt ut:nei. :-) Ele:4 dager til test nå!!! :-)
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #40 Skrevet 31. januar 2012 hehehe, joda, her går det fint. er du på dag 8 ele??? er det fryseforsøk du har?? Rugedag 8 ja, ferskforsøk, fikk ingen egg på frys på første forsøk... Men 8 nå da!
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #41 Skrevet 31. januar 2012 Lykke til, til dere alle!! Fikk mensen i natt og testede negativ idag, så da var det slutt denne gang. -Da er der vel 21 dage til jesg starter med spray igjen... Aaaaw, sologsommer, føler med deg!! Sender over noen slike: <3 <3 <3
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #42 Skrevet 31. januar 2012 Hei, hei:) Her går det bra. Kjente et snev av å være premenstruell istad, men håper det var tilfeldig.... Har ingen planer om å være i nærheten av å gå mensen. Ele:ang bivirkninger/symptomer: tror ikke du trenger å stresse (lett å di, gitt!) med at du ikke har noen sympt. de gangene jeg har vært gravid har jeg ikke fått symptomer på graviditeten før uke 5-6: småkvalm, ikke lyst på kaffe, TRøTT. Ikke det at dette er gjeldende for deg, men det er jo tidlig å få gravid-sympt. Eller det er en ting jeg merka meg allerede før uke 4 ( ca dagen før testing) er synlige blodårer Forrige ble postet for tidlig! Altså: ...synlige blodårer på brystet. Så nå løfter jeg på genseren hver gang jeg er på badet. Ser det lurt ut:nei. :-) Ele:4 dager til test nå!!! :-) Neida, premenstruell er du ikke, gravide kvinner blir jo også litt ustabile! Blodårer you say?? *Løfter på toppen* Det hadde jeg sist, men ble ikke gravid da... Eller, hadde vel en kjemisk... Test positiv og var full av symptomer på dag 8 da, men dag 8 denne gangen er ikke mye symptomer! Bra tegn...? Sukk, aner ikke, går jo ikke an å vite... Men jeg tror ikke jeg holder ut i 4 dager til!!!
snuppo Skrevet 31. januar 2012 #43 Skrevet 31. januar 2012 hehehe, joda, her går det fint. er du på dag 8 ele??? er det fryseforsøk du har?? Rugedag 8 ja, ferskforsøk, fikk ingen egg på frys på første forsøk... Men 8 nå da! 8 wow :-) Bra det da :-) er ikke mange dagene til du kan teste dæ da. her idag har jeg støvsuga, skifta på senga baka brød tørka støv, enda går dagen sakte, hehe
Nurse77 Skrevet 31. januar 2012 #44 Skrevet 31. januar 2012 Snuppo: du må bare komme hit for å støvsuge og skifte på senga, hvis du vil ha mere å gjøre. Ellers så kan jeg anbefale strikking.
Ele Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #45 Skrevet 31. januar 2012 God dammit, jeg burde også vært hjemme, tiden går tross alt fortere der... Neste gang (Neinei, ikke sikkert det blir noen neste gang, men har dårlig følelse i dag!) skal jeg være hjemme i rugetiden, dette går jo bare ikke an for min sin del... Begynner dessuten å bli litt aggressiv her på jobb...
snuppo Skrevet 31. januar 2012 #46 Skrevet 31. januar 2012 Snuppo: du må bare komme hit for å støvsuge og skifte på senga, hvis du vil ha mere å gjøre. Ellers så kan jeg anbefale strikking. hehe, holder på å drive her tror jeg. i morgen har jeg 3 timer jobbing (ohoii) skal i barnehagen å lage mat, blir godt p komme dit ja :-) skulle ønske jeg kunne strikke.. :-O driver å maler litt på badet da. har 2 dører igjenn...
snuppo Skrevet 31. januar 2012 #47 Skrevet 31. januar 2012 maler ikke idag, haha fare for at d så ut som jeg gjør ALT.....*snafflesmågodt*
TanteTroll Skrevet 31. januar 2012 #48 Skrevet 31. januar 2012 Åh - deilig Å se at det er andre det smÅrabler litt for ogsÅ Jeg har bakt. Og prøvesmakt! Det ene brettet med kjeks ble litt godt stekt... Spørs om jeg klarer Å huske at hvis jeg spiser nesten et helt brett med litt svidde kjeks - ja da blir det halsbrann fra helvete til natta.Vi fÅr se... Kan jo alltids sitte og sove....
happyhamlet Skrevet 31. januar 2012 #49 Skrevet 31. januar 2012 hei=) jeg har min 6 rugedag i dag og jeg blir små gal av å vente!!!! jeg er frysen, men temp ligger bare på 37,5 og crp er helt normal. men jeg har så hersens mens smerter hver dag. har hatt det helt siden det ble satt inn. Er det vanlig el?? føles som mensen kommer hvert sekund og den vil jeg jo ikke ha!
TanteTroll Skrevet 31. januar 2012 #50 Skrevet 31. januar 2012 Ja, menssmerter kan være helt normalt. Det kan skyldes bivirkninger, graviditet og mensen.... Det er det som gjør det så frustrerende... Hvis det er fryktelig vondt ville jeg tatt en telefon til klinikken og spurt, men "vanlig" mensmurring er ikke ukjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå