Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå skal jeg ikke tenke flere negative tanker i dag. Holdt nettopp på å sette fyr på hele huset. Glemte stekepanna på plata. Oppdaget det ikke før halve huset var røykfyllt. Flammene slo opp fra panna akkurat i det jeg kom ut på kjøkkenet. Da skjønte jeg også at sambo hadde glemt å sette opp igjen røykvarsleren som gikk bananas her for et par uker siden. Fy, så skummelt å tenke på....

Skal ut en tur om ikke så lenge, så da blir det å handle ny røykvarsler og stekepanne. Sambo jobber sent i dag, så tror jeg tar med snuppa og kjærsten hennes ut på litt shopping og kanskje litt mat :D God trøst i en saftig burger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj da!!! må le litt da fordi det høres ut som jeg og du er soulmates, jeg har også røyklagt kjøkkenet i dag, først en veldig brent toast i brødristeren og så svidde jeg en saus noe så inni hampen....burde ikke oppholde meg nær varme i dag:S Høres ut som en god plan med shopping og burger!! Kos deg!!:)

Skrevet

Rødt når jeg tørker meg??? Kan jeg få mensen på dag 10????

Skrevet

Rødt når jeg tørker meg??? Kan jeg få mensen på dag 10????

Hm, er det mye som kommer? Vet at man kan få litt blødninger fra slimhinnene fordi de blir såre. Noen kan jo få en liten blødnin rundt ikm også, og likevel være gravide. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt Ele :)
Skrevet

kan komme før,men om du har crinone vet jeg vertfall at slimhinnene kan bli såre, er det mye???

som så gla sier, noen har en blødning rundt ikm

Skrevet

Ja, jeg bruker crinone, og det er ikke så mye... Og jeg er ubeskrivelig sår og øm i/på hele underlivet... Kan det bare være det tror dere...? Åh, har så dårlig følelse!!!

Skrevet

Ele:det var tidlig ja. Da jeg hadde mislykket innsett forrige gang fikk jeg mensen tidlig. Husker ikke hvor tidlig, men tidligere enn vanlig.

Hm, får håpe det bare er en mini-blødning, som ikke har noe å si...

Skrevet

Jeg fikk også mensen tidlig sist, en dag før, men ikke 4 dager før! :(

Skrevet

Ele: Huff, håper, håper, håper dette ikke er mensen. Kommet noe mere?

(Herregud, for et spørsmål egentlig...!;))

Skrevet

Ele: Huff, håper, håper, håper dette ikke er mensen. Kommet noe mere?

(Herregud, for et spørsmål egentlig...!;))

Hehe, vi kommuniserer ting her vi aldri hadde sagt in person vettu! :P

Kommet bittelit slimete blod, og noe som ligner på crinone-rester... Liker ikke... :( Og meeeegapress på jobb i dag da, passa dårlig!

Skrevet

Uff, ikke bra ele, men som de andre, krysser fingrene for at det kanskje er en festeblødning...

Er det noen andre som har opplevd å ikke få mensen etter å ha testet negativt?? Jeg testet neg på bp på tirsdag, men ingen som helst tegn til blødning og mensen.. hmmmmm... noen med erfaring he`????

Skrevet

Da er der bare en nat igjen jenter.

Lykke lykke til. Gleder med til og logge inn i morgen og se en masse positive testresultater!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Skrevet

Uff, ikke bra ele, men som de andre, krysser fingrene for at det kanskje er en festeblødning...

Er det noen andre som har opplevd å ikke få mensen etter å ha testet negativt?? Jeg testet neg på bp på tirsdag, men ingen som helst tegn til blødning og mensen.. hmmmmm... noen med erfaring he`????

Heisan:) kan ta noen dager før mensen kommer etter alle medisinene man har puttet i seg, tror det tok ca 4 dager sist fra negativ prøve til jeg fikk mensen.

Skrevet

Loven76.

Så utrolig trist for deg idag!!

Hvor høy er din AMH på?

Hvor stor dose medisin har du brukt?

Hva sa legerne til deg?

Min AMH er på 1. Jeg fikk 6 egg ut (men bare 1 var bra nok til at sette tilbake) Gikk på 300 IE Gonal F i 11 dage.

Skal ringe klinikken til uken, er spænt på hva de siger om neste forsøk.

Når skal du måle igjen?

Skrevet

Heisan:) kan ta noen dager før mensen kommer etter alle medisinene man har puttet i seg, tror det tok ca 4 dager sist fra negativ prøve til jeg fikk mensen.

Ok... skjønner... Takk for svaret....da får jeg bare vente og se... legen sa 2-3 dager, og vil ikke at en forsinket mensen skal ødelegge for neste avtalte frys forsøk... men ser an og ringer ev sykehuset for å høre om jeg skal ta noe som setter igang mensen igjen...

Skrevet

Mere blod! Og brune klumper av crinone! I faen da, trodde ikke det var muuulig å få mensen på rugedag 10 jeg!! Er vel bare kroppen min som demostrerer, er så lite villig til å bli gravid at den bare kaster eggene ut i rekordfart!!

Skrevet

Mere blod! Og brune klumper av crinone! I faen da, trodde ikke det var muuulig å få mensen på rugedag 10 jeg!! Er vel bare kroppen min som demostrerer, er så lite villig til å bli gravid at den bare kaster eggene ut i rekordfart!!

Men jeg det kjennes ut som det dumme hodet mitt fortsatt håper det bare er crinone da... Er ikke helt utenkelig siden det kjennes ut som om hele skjeden min er et åpent sår! Hater crinone...

Skrevet

Noen av dere som har kortregime??? Jeg lurer på hvor lenge dere gikk på sprøyter før uttak. Jeg tar gonal f, 112,5ie. Prøver liksom å forberede med tanke på jobb og avtaler, slik at det ikke blir hektsik de siste dagene med tanke på ombooking og flytting på avtaler.

Er noen av dere sykemeldt underveis??? Tenker på smerter etter uttak med mer......

Skrevet

Noen av dere som har kortregime??? Jeg lurer på hvor lenge dere gikk på sprøyter før uttak. Jeg tar gonal f, 112,5ie. Prøver liksom å forberede med tanke på jobb og avtaler, slik at det ikke blir hektsik de siste dagene med tanke på ombooking og flytting på avtaler.

Er noen av dere sykemeldt underveis??? Tenker på smerter etter uttak med mer......

hadde kort regime sist dang,husker desverre ikke hvor lenge. vest det ble et par dager ekstra der de økte dosen litt på puregeon,.

etter uttak er du sykemeldt 1-2 dager. du kan jo eventuelt dra til legen din å få en lengre sykemelding om du trenger det da.

jeg jobber i barnehage, så sist var jeg sykemeldt 14 dager, nå jobber jeg 40%8(vikar)

Skrevet

Huff ele, dette var kjipt. Sist fikk jeg Tr på rd 6, så jeg vet hvor nedtur det er å bli snytt for litt av rugetiden.

Skrevet

Men mange har vel blødd og vært gravide...?

Skrevet

Men mange har vel blødd og vært gravide...?

Takk for den Puma! :)

Men jeg kaster nok inn håndkleet nå, jeg er ikke en av de som blør og er gravid allikevel, selv om jeg har valgt å håpe på det så mange ganger før...

Tror det er bare for meg å gråte ut (etter jobb da, dette blir en slitsom dag), sette sammen bitene av meg selv igjen å gå videre. Jeg er jo tross alt heldig som har egg på frys denne gangen. Men er ikke interessert i å sette inn i kommende syklus uansett, nå skal jeg leve litt, også skal jeg bli "Mamma" neste helg, til en liten valp, så da blir det nattevåk og tiss-tørking, så jeg gleder meg jo masse til det! Når jeg har grått ut vel å merke...

Skrevet

Lykke til alle dere 03. februar'ere!

Skrevet

Jeg bruker IPhone .... ikke meningen og skrive egoister.... Her skulle det være eggposer:)

Ups** " stavekontroll"

kunne godt tenkt meg å installert dette programmet på min iphone også, men fikk det ikke til å virke i går når jeg testa. hvilket program bruker du?
Skrevet

Jeg bruker IPhone .... ikke meningen og skrive egoister.... Her skulle det være eggposer:)

Ups** " stavekontroll"

kunne godt tenkt meg å installert dette programmet på min iphone også, men fikk det ikke til å virke i går når jeg testa. hvilket program bruker du?

Hei :)

Det er allerede aktivere på min telefon. Gå på:

- Innstillinger

- Generelt

- Tastatur og så kan du velge og aktivere Autokorrigering og stavekontroll:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...