Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle februarere!

Jeg hadde så lyst til å skrive masse i den test-dato-tråden, men liker ikke at det blir så rotete i den fine lista!

Men ut i fra lista må jeg si: Hohooooooi, 03.02.12 skal i alle fall jeg tenne et lys om morgenen og heie på alle de testerne!!! :)

Og nå er det ikke lenge til februar altså, men merkelig nok går tiden litt sakte... :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904297-jabbestr%C3%A5d-for-februar-testere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv deg opp på lista du også da vettu! :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143899401-hvem-tester-i-februar/page__st__25

Jeg skal teste 6. februar!

Denne gangen jobbe jeg også, var jo sykmeldt sist, men merker at det er litt vanskelig, er på jobb, men klarer ikke gjøre så mye, problemer med å fokusere, tenker på andre ting! :P

Annonse

Tenkte å høre med alle dere som har satt inn egg som skal teste 3 februar, hvordan føler dere at formen?

Min er overraskende fin uten noe murring eller stikkinger, noe som kanskje man bør tolke negativt. Har reagert med ømme pupper, litt kvalme og trøtthet, men det tror jeg er Crinonen.

Du er ikke alene :-) Pcèn står på ved siden av meg hele veien, og er innom støtt og stadig for å se om det er oppdateringer :-) Det er jo en spennende tid! Og veldig kjekt å høre fra andre som slite rmed det samme.

Puh, bra det ikke er bare meg som er forum-avhengig!!

Må bare innrømme at jeg får virkelig ikke gjort noe som helst på jobb akkurat nå, superdistrahert, kan ikke fokusere på noe! Føler meg til Så liten nytte! :(

Var inn på UL i dag, skal ta ut egg på mandag og sette inn igjen på onsdag:)

Hei :)

Litt usikker på hvor mangen egoister totalt, men jeg hadde 4 stor egoister og noen mindre* men klart til uttak på mandag:)

Spennende :))

lykke til alle sammen , håper virkelig at dette klaffer ***

Spennende!! :)

Så de mange eggposer da?

Annonse

Jeg bruker IPhone .... ikke meningen og skrive egoister.... Her skulle det være eggposer:)

Ups** " stavekontroll"

Hihi, egoister er de hele egg-gjengen, tenker bare på seg selv! iPhone, laget for å messe med skrivinga vår! :P

Okay, det blir speeeennende på uthenting da, mandag er jo ikke langt unna! :) Har du hatt uthentinger før?

Hehehe:)))

Dette er første gang jeg er på uthenting:) Så er veldig spent**

Hva med deg ?

Event, hvordan er det?

ønsker deg all lykke til:)

Jeg har hatt to uthentinger så langt, 9 egg på første (bare ett ble noe av) og 20 denne gangen (mikroinjeksjoner og har nå 8 egg på frys, kan fortsatt ikke tro det...!) !

Synes uthentinga er helt grei jeg, er så heldig å bo bare 20 minutter unna så får komme hjem å legge meg å sove noen timer, det gjør godt!! :)

Selve uthentingsdagen er jo grei, starter med en vival som gjør at jeg blir litt mellow, litt slik sløv i bevegelsene. Også får jeg intravenøs morfinpreparat før selve inngrepet, noe jeg personlig må si at der ganske digg... Hehe... Så komme lokalbedøvelsen, stikker litt, men litt som til tannlegen, ingen krise. Så bli det henta ut egg, som kan føles litt ubehagelig, men det varer jo ikke lenge! :) Så sløver jeg litt før jeg drar hjem, sover i tre timer, og våkner uten bedøvelse og kjenner at noen har vært inni meg med nål et par dager før det går ganske greit igjen! :)

heldig dere er jenter :) Planlagt egguthenting var på mandag egentlig, men siden eggene var så små enda, så må jeg gå på medisiner enda lengre, og får nok ikke hentet ut egg før onsdag eller freeedag :-O Nå er jeg bokstavelig talt Leeei! Gått så spray siden 14 desember, og sprøyter siden 19ende.. Men hvis det går bra, så er det jo verdt det. Syns det var veldig dumt, og det syns legene også, siden vi har 2,5 time hver vei... :-S Men tester ihvertfall i februar, så får håpe på at jeg får verdens beste bursdagsgave i slutten av februar :)

heldig dere er jenter :) Planlagt egguthenting var pÅ mandag egentlig, men siden eggene var sÅ smÅ enda, sÅ mÅ jeg gÅ pÅ medisiner enda lengre, og fÅr nok ikke hentet ut egg før onsdag eller freeedag :-O NÅ er jeg bokstavelig talt Leeei! GÅtt sÅ spray siden 14 desember, og sprøyter siden 19ende.. Men hvis det gÅr bra, sÅ er det jo verdt det. Syns det var veldig dumt, og det syns legene ogsÅ, siden vi har 2,5 time hver vei... :-S Men tester ihvertfall i februar, sÅ fÅr hÅpe pÅ at jeg fÅr verdens beste bursdagsgave i slutten av februar :)

Åh, kjære deg, det hørtes forferdelig slitsomt ut!!

Men du har jo helt rett, er jo verdt det, for vi fÅr jo barn ut av dette! ;) ;)

heldig dere er jenter :) Planlagt egguthenting var pÅ mandag egentlig, men siden eggene var sÅ smÅ enda, sÅ mÅ jeg gÅ pÅ medisiner enda lengre, og fÅr nok ikke hentet ut egg før onsdag eller freeedag :-O NÅ er jeg bokstavelig talt Leeei! GÅtt sÅ spray siden 14 desember, og sprøyter siden 19ende.. Men hvis det gÅr bra, sÅ er det jo verdt det. Syns det var veldig dumt, og det syns legene ogsÅ, siden vi har 2,5 time hver vei... :-S Men tester ihvertfall i februar, sÅ fÅr hÅpe pÅ at jeg fÅr verdens beste bursdagsgave i slutten av februar :)

Uff det var kjipt. Er ogsÅ redd for en slik beskjed pÅ torsdag.Men legenen tror jo fortsatt det skal gÅ greit sÅ lenge du bare mÅ gÅ litt lenger pÅ medisinene. Krysser fingrene! Lykke til :-)

Søren klype, nå har jeg begynt med sover-forferdelig-dårlig-pga-rastløshet-og-vonde-pupper-nettene! Det er så slitsomt, det var slitsomt i forrige periode da jeg var hjemmeværende, det er enda mer slitsomt med full jobb!! Flere som sliter med søvna? Forrige uke ar jeg dautrøtt og sov som ein stein, men det var før vonde boobs!

Okaaaaay, nå sliter jeg.... Jeg er på rugedag 7 nå og tiden har stoppa! De siste tre dagene har jeg hatt vondt i puppene og litt stikkinger i livmor en sjelden gang.

Og paranoian har meldt seg etter at jeg muligens hadde en kjemisk sist, er dødsredd for at alle symptomer skal dø ut på dag 9 som på forrige runde! Også har jeg begynt å få megatrang til å teste, jeg som var så bestemt på å vente til lørdag begynner å tenke at kanskje torsdag kan være første testdag...? Gal! Sover dårlig og er sliten og GAL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...