Gå til innhold

Hei jenter :) Tilbakemelding/spm/ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for alle spådommene siste året!

Dere har virkelig vært snille, spådd på nytt og på nytt!

Nå er jeg (endelig) gravid igjen! med termin i oktober (ja, hadde det i fjord også!)

Har sett tilbake på alt jeg har blitt spådd og det er flere av dere som nevte oktober tidligere, kan jo hende det er denne oktober som har kommet opp.

Adine, Athina, stratosen, og to andre som ikke er aktive her inne, har alle hatt oppe oktober iallefall. enten som at jeg ble gravid da eller fikk da...

2010 baby, du skrev at jeg ville bli gravid på våren.

Er nok en del spådommer jeg ikke har skrevet opp, hvis dere vet selv hva dere spådde så kan dere bare komme med det, beklager til de jeg evn ikke har skrevet opp selv. Har vært et tøft år, med å miste to ganger og ikke få sykluser og sånt på plass igjen.

Noen som har lyst til å se på kjønn?

Antall totalt? (flere som har fått opp dette før, men morro om noen vil prøve igjen)

Jeg har late dager hjemme fortiden og kan gjerne se tilbake! Har ork til det igjen :)

Klem fra lilleblomst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med ny spire!!:) håper d går fint for deg denne gangen! Forstår at du hat hatt et kjempe tøft år:( eg spår ikkje, men vil bare ønske deg masse lykke til!! Krysser fingre for at har en nydelig liten prins eller prinsesse i oktober! Klem

Skrevet

Jeg spår heller ikke, men jeg ville si at det er så godt å høre at du er gravid igjen! All mulig lykke til :)

Vi to deler samme skjebne, jeg mistet to ganger i 2011. Men jeg har et håp om at jeg er gravid igjen jeg også, må bare se til å ta mot til meg å få tatt testen ;)

Skrevet

hei hei:) gratulerer så mye med spire. jeg tror du har en liten gutt jeg:) og håper og tror at denne gangen vil alt gå bra:) får opp at det blir to tette, og muligens tre tilsammen... :) nyt graviditeten det fortjener du:)

om du vil se på meg lurer jeg på hva du får opp ang min fødsel.?

Har termin 30 april, men er fare for prematur fødsel her.

så uansett hva du får opp rundt fødsel er jeg evig takknemlig:)

klem 011083

Skrevet

gratulerer så masse :D Vet ikke om eg har sett på deg :P men får iallefall opp jente nå :)

Skrevet

heisann ! saa fint!! denne gangen sitter hun! tror du hadde tvillinger sist, og du var ikke klar for 2... men denne gangen kommer det en jente til deg! Og jeg skal komme like etter!

- faar du opp noe nytt paa gravidfronten og meg.... 031183 ;)

Skrevet

Gratulerer så mye kjære du :) da kommer prinsessa jeg har sett på deg :) får opp 3 barn total, men bare en denne gangen :)

Ser du baby på meg snart?:) 210488

Skrevet

Takk for svar jenter! kommer tilbake i kveld og svarer dere! :)

Skrevet

lyst å se på meg?

Ang graviditet (når og kjønn)

forlovelse?

17 04 86

Skrevet

hei hei:) gratulerer så mye med spire. jeg tror du har en liten gutt jeg:) og håper og tror at denne gangen vil alt gå bra:) får opp at det blir to tette, og muligens tre tilsammen... :) nyt graviditeten det fortjener du:)

om du vil se på meg lurer jeg på hva du får opp ang min fødsel.?

Har termin 30 april, men er fare for prematur fødsel her.

så uansett hva du får opp rundt fødsel er jeg evig takknemlig:)

klem 011083

Hei fomle! jeg får opp 3 uker før termin, så det er jo ikke så ille. :) Hvor langt er du på vei nå?

får opp at det er mulig det blir keisersnitt, er det noe som har vært diskutert?

Dette går nok fint snuppa! ikke bekymre deg!

Klems

Skrevet

heisann ! saa fint!! denne gangen sitter hun! tror du hadde tvillinger sist, og du var ikke klar for 2... men denne gangen kommer det en jente til deg! Og jeg skal komme like etter!

Hei Adinesnuppa! Bra du er på'n igjen med prøving! :)

Jeg får opp at alt ligger til rette for full klaff ved neste forsøk, så tror også du kommer fort etter! :) Når blir det? Jeg får ikke noen måned, bare et kjempe JAAAAA her ;)

Skrevet

Gratulerer så mye kjære du :) da kommer prinsessa jeg har sett på deg :) får opp 3 barn total, men bare en denne gangen :)

Ser du baby på meg snart? :) 210488

Takk Tyrjente! Nå er det jammen på tide at du slipper til også! ;)

hmmm... får en følelse av desember jeg... baby født da altså ;) Tror du får en positiv overraskelse i løpet av noen måneder jeg! Masse lykke til!

(jeg tror forresten også jeg får en prinsesse, bare håpe denne sitter ;) )

Skrevet

lyst å se på meg?

forlovelse?

17 04 86

Hei Mtp!

jeg så i notatene mine at jeg har fått opp jente i 2013 på deg, er det jeg får opp nå også :)

Jeg får også opp frieri snart, veldig snart. spurte pendelen om det blir på valentinsdagen og får opp et stort JAAAA, blir morro å se om det stemmer da ;)

Skrevet

lyst å se på meg?

forlovelse?

17 04 86

Hei Mtp!

jeg så i notatene mine at jeg har fått opp jente i 2013 på deg, er det jeg får opp nå også :)

Jeg får også opp frieri snart, veldig snart. spurte pendelen om det blir på valentinsdagen og får opp et stort JAAAA, blir morro å se om det stemmer da ;)

Tusen takk :) Kanjse eg også skal begynne å skrive ned hva eg spår andre så eg kan følge litt med selv også :P

Ikke lett å huske hva du sog på de forskjellige :)

Nok en gang tusen takk :) Får eg spørre om du evt får opp en bestemt mnd for graviditet/fødsel?

Skrevet

Ganske sikker på at hun sitter helt til hun ligger i armene dine :)) og jeg har allerede gitt henne klar beskjed om å klore seg faat i mammas mage ;)

Huff, er lenge nok.. lurer på om egge ikke slapp 2januar, og at jeg har el nå.. heldigvis er vi på vei på kjærstetur på hytta ;))

Ser du baby på meg snart? :) 210488

Takk Tyrjente! Nå er det jammen på tide at du slipper til også! ;)

hmmm... får en følelse av desember jeg... baby født da altså ;) Tror du får en positiv overraskelse i løpet av noen måneder jeg! Masse lykke til!

(jeg tror forresten også jeg får en prinsesse, bare håpe denne sitter ;) )

Skrevet

Hei Adinesnuppa! Bra du er på'n igjen med prøving! :)

Jeg får opp at alt ligger til rette for full klaff ved neste forsøk, så tror også du kommer fort etter! :) Når blir det? Jeg får ikke noen måned, bare et kjempe JAAAAA her ;)

Høres bra ut! Venter bare på mensen, så blir det langt regime... begynner på nesespray når mensen kommer, så en mens til, så insett.... positiv test i april tenker jeg (innsett rundt uke 12, så vente 2 uker);) hehe...

Skrevet

lyst å se på meg?

forlovelse?

17 04 86

Hei Mtp!

Tusen takk :) Kanjse eg også skal begynne å skrive ned hva eg spår andre så eg kan følge litt med selv også :P

Nok en gang tusen takk :) Får eg spørre om du evt får opp en bestemt mnd for graviditet/fødsel?

Prøver dere nå? Jeg får desverre ikke opp graviditet før i jan/feb-13, men det er klart at alt kan skje ;)

Skrevet

lyst å se på meg?

forlovelse?

17 04 86

Hei Mtp!

Prøver dere nå? Jeg får desverre ikke opp graviditet før i jan/feb-13, men det er klart at alt kan skje ;)

Hei :) Nei vi prøver ikke men alltid kjekt å se om vi får flere med tiden :) Eg har lyst på en til, men sambo sier det holder med 2 men det sa han med 1 også.. Han skulle bare ha 1 og så ble det 1 til noen mnd etter på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...