SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Det startet med overtids sjekk på sjukehus Torsdag. Da var det i seteleie og jeg NEKTER seteleie fødsel. Vart innlakt og snu barnet dagen etter. PGA har 3 timer kjøring til sjukehus vart jeg innlakt og kjappe fødsler. Fredag. Skulle snu barnet men på UL hadde den snutt seg sjølv og overlykklig. Da sette dei i gang med DRYPP og fikk topp drypp men kun murringer. Etter det vart det tablett men kun murringer. Alt stoppa opp 10 om kvelden. Da var livmortappen KUN mjuk. Lørdag. Da var det tablett igjen men 0 efekt. Kun mjuk og tøyelig livortapp. Måtte stoppe for barnet hadde vridd seg igjen til siden. Søndag. Da var det tablett igjen men 0 efekt. Kun mjuk og tøyelig livmortapp. Måtte stoppe igjen barnet vridd seg igjen. Mandag. Kviledag, men fikk legen til og strippe meg 3 ganger den dagen. Snakk om stripping AU. Tirsdag. Skulle starte dagen med tablett men sa at i 7 tiden følte jeg murring. Vart sjekka med ctg og viste små rier som jeg ikkje registrerte. Så dei strippa igjen. Kl 11 ny sjekk med ctg viste rier men kjente små murringer. Da sa dei sette i ballong. Kl 12 prøvde dei ballong men den ville ikkje sitte der ramla ut med mykje roting inni der. Vart sjekka kl 13.30 og 3 cm oppning og kun murringer. Fikk drypp kl 14.15 og kl 15.15 tok dei fosstervannet. Kl 16.20 måtte lystgassen til da var det 5 cm. Så begynte den HELVETES ilingen ned over på utsida av låra. Det var det grusomaste eg har kjent. Jordmor og gubben klaup og knadde under riene og det hjalp. Smertene i dåsa var barre ein baggatel en dei på sida av låret. Kl 17.24 var GUTTEN ute med 1 press. Vart 4 sting og overlykklige foreldre til godguten den 17 jan. No koser vi oss og godt jeg ikkje har kjøpt kjoler for 3 forskjellige UL leger har sakt vi venter JENTE. Vart ikkje skuffa for jeg hadde på filingen. Så no sitter alle mine 5 gutter og koser oss. Men tror jeg ikkje er ferdig blir vel kansje 1 til før jeg gir meg. Hilsen SNURF mor til 5 gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå