Gå til innhold

Da har vi endelig bestemt oss for barnevogn:) Emmaljunga duo Edge. Men trenger noen råd fra dere med slik vogn

Anbefalte innlegg

Det blir en Emmaljunga duo edge i fargen Charleston til vår lille prinsesse som kommer i mai. åhh den er Sååå fin!

Skal bestilles med Quadrolift, stellleveske, parasoll og blisete med base og adapter. Full pakke!! Gleder meg veldig til å hente den:)

Forresten noen som vet om billigere steder enn www.kopbarnvagn.se?

Noen med erfaring ang. den nye basen til first class?

Og funker quadroliften som pose om vinteren?? Tenker at den er nyttig også til sommeren når tulle er liten og vi slipper å ta inn hele vogna. Vinterpose har jo bare en funksjon, mens quadroliften kan brukes til mye mer...

Fortsetter under...

Heei :) Da vil jeg først gratulere med et supert valg av barnevogn! Vi kjøpte samme i 2010, i fargen celebration black *elsker* og crom understell(ble anbefalt dette fremfor sportsunderstell mht kvalitet - og jeg synes dessuten det klassiske er mye finere, med stelleveske( den fikk vi på kjøpet ), søskenbrett, og quadroliften.

(Vår lille prins ble født i juni - og vi savnet aldri parasoll - mulig du ikke kommer til å bruke den så mye? Bare en liten tanke:) )

Vognen er stor og god - men tung ut og inn av bil - da jeg går til og fra jobb og bhg, var ikke tyngde og str noe jeg tok hensyn til. - og nå som prinsen er 18 mnd har vi fortsatt god plass i vognen. Har selvsagt gått over til sportsdelen - og bruker quadroliften som vinterpose! Jeg elsker den og det at den kan brukes til så mye forskjellig!

Nå venter vi en liten til i juni - og siden kommende storebror så vidt blir to år, må jeg bytte ut edgen til fordel for en søskenvogn (bugaboo donkey) - men quadroliften - den beholder jeg! Genial!!

Lykke til med kjøp - tror helt sikkert du vil bli fornøyt!

Heei :) Da vil jeg først gratulere med et supert valg av barnevogn! Vi kjøpte samme i 2010, i fargen celebration black *elsker* og crom understell(ble anbefalt dette fremfor sportsunderstell mht kvalitet - og jeg synes dessuten det klassiske er mye finere, med stelleveske( den fikk vi på kjøpet ), søskenbrett, og quadroliften.

(Vår lille prins ble født i juni - og vi savnet aldri parasoll - mulig du ikke kommer til å bruke den så mye? Bare en liten tanke:) )

Vognen er stor og god - men tung ut og inn av bil - da jeg går til og fra jobb og bhg, var ikke tyngde og str noe jeg tok hensyn til. - og nå som prinsen er 18 mnd har vi fortsatt god plass i vognen. Har selvsagt gått over til sportsdelen - og bruker quadroliften som vinterpose! Jeg elsker den og det at den kan brukes til så mye forskjellig!

Nå venter vi en liten til i juni - og siden kommende storebror så vidt blir to år, må jeg bytte ut edgen til fordel for en søskenvogn (bugaboo donkey) - men quadroliften - den beholder jeg! Genial!!

Lykke til med kjøp - tror helt sikkert du vil bli fornøyt!

Takk for koselig svar. Jeg gikk også over til søskenvogn da nr to kom. Velg en med GODE hjul. Det gjorde ikke vi, og det var et slit. Jeg kjenner ikke til den du har valgt, men vogn med lufthjul er gjerne lettest å trille.

Vi har campingvogn og ligger mye på stranda om sommeren. Tenker derfor at parasollen blir med på stranda hele sommeren. Sparer litt på vognen også da, slik at det ikke blir solbleiket. :)

Gratulerer med vogn!!

Vi hadde også kjøpt denne om den hadde passet i bilen, men endte med CityCross i fargen brown flowers. Den er litt lettere og litt mindre så enklere å få ut og inn av bil. Ellers kunne jeg godt hatt en som er litt større.

Har ikke så mange tips til deg, skal hente den i løpet av uka så er kjempespent selv... :)

Har ikke kjøpt bilseteadapter, men fått et brukt sete av en venninne som skal festes med bilbelte. Sikkert bedre med adapter/skinne, kanskje vi kjøper det istedefor(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...