Gå til innhold

Privat ultralyd i Tønsberg/Sandefjord? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta tidlig ul, og lurer derfor på om noen kan anbefale et sted i Tønsberg-Sandefjord området?

Hvilken uke er det vanlig å ta tidlig ul?

Er det innvendig, eller utvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å ta tidlig ul, og lurer derfor på om noen kan anbefale et sted i Tønsberg-Sandefjord området?

Hei!

Jeg anbefaler virkelig Meg og Magen i Tønsberg!!! De er kjempe dyktige, og ikke lang ventetid! Tok tidlig ul da jeg var rundt 7 uker, dette fordi det var prøverør, da hørte vi hjertelyd. Samt da jeg var 11+6, da ser du en minibaby:)

Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler virkelig Meg og Magen i Tønsberg!!! De er kjempe dyktige, og ikke lang ventetid! Tok tidlig ul da jeg var rundt 7 uker, dette fordi det var prøverør, da hørte vi hjertelyd. Samt da jeg var 11+6, da ser du en minibaby:)

Uke 7 var forresten innvendig, neste utvendig:)

Skrevet

Jeg vil også anbefale meg og magen i tbg:) veldig Dyktig kvinnelege! Forrige svangerskapet tok jeg tidlig ul i uke 9, så en liten baby og et hjerte som slo, var utvendig. Denne graviditeten skal jeg kun ha oppfølging hos lege og jordmor på meg og magen og gleder meg til første ul uke 11:D

• 2 uker senere...
Skrevet

Ringer dere bare og spør om å få tidlig UL? Må man ha en spesiell grunn eller noe? Jeg er i uke 13 og har bare så lyst å se lille. Tror ikke det er noe galt eller noe. Lenge å vente til uke 19 hehe. :) bor i larvik så tønsberg er jo ikke lange veien :)

Skrevet

Du kan også bestille hos dr. Karlsen i tønsberg, men meg og magen har jo 3dutstyr også tror jeg? Og gir litt den luksusfølelsen, dr. Karlsen er mer doktorete.

Kvinnedoktor, er det samme sted som meg og magen? Eller er det ute på nøtterøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...