Gå til innhold

Dagens positive!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 16 og fortsatt under vekten jeg startet med! Wohooooo!

Slet så med å gå ned etter forrige barn (Gikk opp MASSEE!) og slanket som en gal før jeg ble gravid igjen nå.

Spydde i to mnd og mistet heldigvis litt til i første tri og nå begynner vekten å krype oppover.

Men til min store overraskelse i morges så er jeg fortsatt under det jeg var på første kontroll i uke 5. :D (begynte å spy i uke 6)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu! Så gøy da:)

Jeg har fortsatt ikke lagt på meg er 18+5 i dag :) Håper det fortsetter sånn noen uker til. Har litt ekstra å gå på...

De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg veid mindre da jeg kom hjem fra sykhuset enn det jeg veide når jeg ble gravid. Så jeg satser på å få det sånn denne gangen også.

1. gang la jeg på meg 15 kilo. 2. gang la jeg på meg 11 kg.

Skrevet

Juhu! Så gøy da:)

Jeg har fortsatt ikke lagt på meg er 18+5 i dag :) Håper det fortsetter sånn noen uker til. Har litt ekstra å gå på...

De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg veid mindre da jeg kom hjem fra sykhuset enn det jeg veide når jeg ble gravid. Så jeg satser på å få det sånn denne gangen også.

1. gang la jeg på meg 15 kilo. 2. gang la jeg på meg 11 kg.

Ja, det hadde jo vært drømmen iom at jeg la så på meg sist gang. Men hadde ENORMT med vann i kroppen, infeksjon og var 14 dager på overtid.

Vi får krysse fingrene for hverandre, det skal vi klare! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...