Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg er ingen rampelysekspert. Men er skråsikker på at Robbie Williamas er homofil. Mulig han har innrømmet det og hehe. Skavland? Tommy Steine? Mulig en av de i senkveld.
**¤¤** Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Mener du Fredrik Skavland? Nei, han tror jeg ikke er homo, men derimot Tommy Steine tror jeg er. Tror ihvertfall ikke noen av de Senkveld gutta er homo heller. Robbie Williams har jeg ikke hørt på lenge, men jeg tror kanskje han er homo, kanskje bifil....
Gjest 5 andre Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Jeg er sikker på at det er en skaphomofil et sted inni Knut Arild Hareide.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Jeg tror Ari Behn er homo, eller hvertfall bi.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Robbie har vel sagt han er homo, såvidt jeg vet. Tror også at Hareide har en liten skapert
Gjest irismor Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Har en fetter som jeg venter på skal komme ut av skapet sitt :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Sist jeg så intervju m Robbie så var han stormforelsket i en kvinne og de ventet barn.... Tom Cruise?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Siv Jensen......Og Hareide, ja......Ellers så er det noen man føler på deg "kan være".. ) OGså er det de som overrasker en fullstendig med og plutselig komme ut av skapet Husker ikke noen spesielle nå, men vet det er flere kjendiser "der ute" jeg tenker det om.Ikke at det gjør meg noe, er vel heller sånn "Hvorfor sier de det ikke bare"...ha-ha
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes det er så fælt det der med at folk skal måtte stå frem og "tilstå" sin legning. Det skulle vel ikke spille noen rolle hvem de faller for? Selv har jeg opplevd i den siste tiden at to jeg bryr meg om sto frem, og at så og si alle rundt dem hadde en likegyldig "ja vel så fint, men hvordan går det med skolen" holdning. Helt herlig. Homofili hos kjendiser skal og bør heller ikke være sensasjonsnytt. Bare mannen min fortsetter å være hetro, så bryr jeg meg fint lite om hvem som liker hvem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå