Gå til innhold

normalt og kjenne stikkninger i underlivet i uke 29\30 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i butikken og skulle ha matvarer igår. og fikk et sånn plutselig stikk på en måte nedentil, reagerte bare med og stoppe brått opp, og stod litt før jeg gikk saakte videre,kjenntes nesten ut som om noe skulle komme ned. følelsen gikk gradvis over da jeg gikk veldig rolig etterpå og forsiktig. det samme skjedde når jeg var på tur nettopp :s kjennes som nedpress stikkninger. er det noe som er vanlig og kjenne nå ?? takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror i alle fall ikke at det er uvanlig. Jeg har alle disse "modningstegnene", men husker ikke helt når det startet. Er nå 38+1 og det varierer fra uke til uke hvor mye stikninger, tyngdefølelse, murringer og kynnere jeg har. Er forøvrig ikke noe mer optimist for at jeg skal føde før termin av den grunn. Er 2. gangs, så da er det vel slik det skal være, har jeg lest ;-)

Skrevet

ok det var godt , er andregangs jeg og så da er det vel normalt :) kom bare så plutselig på at det var litt skremmende :P takktakk

Skrevet

Hei! Jeg er også andregangs. Er i uke 29 og har hatt stikkinger i noen uker allerede. Jeg hadde ikke dette sist før helt på slutten før jeg skulle føde men jordmor sa at det ikke er uvanlig å kjenne dette tidligere andre gang. Hun sa også at så lenge man ikke kjenner det samtidig med menssmerter i mage og rygg så trenger man ikke bekymre seg..

Skrevet

jepp, jeg er 33 og har endel av dette, det gjør ganske vondt ja!

Skrevet

mhm, hva er det som skjer egentlig når dette kommer ?

Skrevet

mhm, hva er det som skjer egentlig når dette kommer ?

Jordmoren min sa det var hodet/kroppen som støtet nedover/beveget på seg. Jeg kjenner det mest i forbindelse med bevegelse eller en kynner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...