Puma - sprekker snart! Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Ser mange får positive tester fra rd 9-10 allerede, så jeg antar Neg test på rd 13 er til å stole på. Men er det noen som har testa Neg, for så å få pos test senere? Altså sent utslag på testen?
så gla' Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Hei Jeg vet i hvert fall om ei som testet blendahvitt på rd 12 og som trodde alt håp var ute. Tok ny test på rd 14 for å ringe inn resultat til klinikken som hun var overbevist om skulle være negativ, men den gang ei. Da var den jammen positiv. Mye som kan skje på et døgn eller to så lenge tanta holder seg borte er det fortsatt håp
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Første gangen jeg var gravid testa jeg ikke positivt før jeg var 4+2, dvs 2 dager etter IKM. Denne gangen var jeg også en dag eller to over før det slo ut, så jeg er nok litt treg med å få skilt ut så mye hormoner at det gir utslag
Puma - sprekker snart! Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2012 Når jeg gikk med guttungen fikk jeg også Neg test og trodde dermed at jeg ikke var gravid. Først 2 uker senere tok jeg ny test pga dårlig form, og da var det ingen tvil. Hår jo lyst til å håpe litt til, inntil Tr kommer..
2,5barn+1engel Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Da vi sku ta test etter innsetting sist så var morgentesten negativ på rd 14. tok en ny test 2 timer senere og den var positiv.. Vesla er nå snart 10 mnd. Som de andre sier, om TR holder seg unna så er det fortsatt håp.
sologsommer Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Jeg tok en test å rd 12. Helt negativ, startede på jobb, røyk osv igjen. Klinikken ville jeg skulle ta en test på rd. 14 ( på riksen var det på rd. 12) og der var der pludselig en svaaak strek, fikk stoppet med røyken og fikk den deiligste gutten
Puma - sprekker snart! Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2012 Underlig hvordan denne prosessen er temmelig fasitløs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå