Gå til innhold

Svaaaak positiv test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en veldig svak positiv test i dag tidlig. Har ikm i dag eller i morgen. Testen var veldig svak, men jeg så streken. Dette var CB test. Vi har prøvd nå i 6 måneder og ble gravid på 1pp, men mistet. Jeg vet det finnes mange tråder på dette, men jeg sitter her og vil bli gravid, i tillegg har jeg influensa og synes veldig syndt på meg selv i dag! :) Håper noen kan komme med erfaringer på svake tester! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også svak test i dag. La inn bilde her, og folk mener den er positiv. Sitter på legekontoret nå for bekreftelse.

Lykke til. Håper den er positiv

Skrevet

Jeg har kastet den, men søkte litt på nett og denne som lignet

http://search.babylon.com/imageres.php?iu=http://1.bp.blogspot.com/_vyOz-QJl2s8/TB6LvmSqt0I/AAAAAAAAAQE/wICNRo-UhXU/s1600/P6200032.JPG&ir=http://naarkommermirakelet.blogspot.com/2010_06_01_archive.html&ig=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSm9S5tdiHVBhIjAK4I2mXWC_ZdkQikM7jvJJbxTcu120LlbN54gICBhh0L&h=1200&w=1600&q=svak%20positiv%20graviditetstest&babsrc=SP_ss

I denne linken er den positiv, men jeg ser også at noen legger inn bilde og sier at dette er en falsk positiv test. hmf....

Ja så din Lisse_01, den var jo ganske tydelig synes jeg! Gratulerer så mye! Ser at du har prøvd mye lengre en meg så jeg håper virkelig at du får noen fantastiske måneder med voksende mage! :)

Skrevet

Jeg er gravid og testet dagen før IKM, den var veldig svak, men jeg kunne e at det var en strek der. Og her sitter jeg 6 uker på vei:):) testene ble bare tydeligere og tydeligere!

Skrevet

Du får prøve å teste igjen om noen dager, men håper på at den var positiv!

Jeg har lest at prøvene er sjelden falsk positive, de er som regel falsk negative om noe..så vi får håpe en strek er en strek..

Skrevet

Ja blir ny test i morgen eller lørdag, og da blir det CD digital. Tok en eggløsningstest og den var også positiv. Teststreken var ikke like sterk som kontrollstreken, men så har den vært helt knall hvit når jeg har testet uten å få påvist el, så kanskje kanskje.

Jeg forvirrer meg selv bare mer og mer! :)

Skrevet

en strek er en strek.. eg og hadde mange svakt positive tester :) og eg er gravid :) snart 5 uker... Gratulerer :) :)

Skrevet

har du testet idag? slike svake streker på Cb er negative hos meg. men håper din er positiv. men positiv el test også, så er d jo håp :)

Skrevet

Har ikke testa i dag. Skal kjøpe ny test og vente til i morgen tidlig! :)

Skrevet

Jeg hadde også en sånn svak strek dagen etter IKM, kjøpt CB digital som jeg tok dagen etter og den viste "Gravid". Så jeg krysser fingrene for deg!!! :)

Skrevet

Jeg fikk også en svaaaak positiv test idag. Men den er slik at det bare er jeg med godvilje (og kanskje litt fantasi) som kan se den :)

Jeg er ikke mer enn på dag 7 etter det jeg tror var eggløsningsdagen. Grunnen til at jeg testet var at jeg fant noen gamle eggløsningstester i går, og tok en for å se om eggløsningen kanskje ikke hadde vært ennå. Eggløsningstesten var knall positiv i går, så idag måtte jeg ta en til, og den var også positiv. Jeg syns det var litt rart, for jeg tror som nevnt at jeg har hatt eggløsning, og tok dermed en graviditetstest (har mange billigstrimler liggende) og der kom det sannelig en skyggestrek.

Skal teste igjen i morgen, så får vi se. :) Vi bare si at vi er flere med svake positive og at vi bare må vente i spenning å se de nærmeste dagene.

Skrevet

Så gøy at vi er flere! Jeg er to dager over mens og jeg har ikke gått over så lenge jeg kan huske, hele tiden vært på klokka når det kommer til tr! Spennende. -men nå har jeg gira meg så høyt opp at fallhøyden i morgen er enorm! ;)

Skrevet

Nei, digital test fortsatt negatv og ingen tegn til tr... Skjønner ikke noe jeg nå. Hvor sent kan man egentlig teste positivt?

Skrevet

Nei, digital test fortsatt negatv og ingen tegn til tr... Skjønner ikke noe jeg nå. Hvor sent kan man egentlig teste positivt?

Jeg tror man kan teste negativt ganske mange dager etter ikm. Kanskje var eggløsning noe dager senere enn forventet? Ventetiden er ulidelig spennende. Lykke til!

Her var graviditetstesten negativ idag, men eltesten var fortsatt knall positiv, så jeg får se hva som skjer videre de neste dagene. Nå er jeg 8 dager dpo.

Skrevet

Over og ut her, snart klar for ny prøveperiode. Jeg skal først til lege og undersøke litt nå. Har hatt cellegorandring tidligere og fått beskjed om at det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, og lettere å miste. Uansett så er det greit å bare undersøke det. :)

Den svaaaake testen var nok bare en skyggestrek.

Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Synd at det gikk den veien :( Det kan være greit å få undersøkt litt nå slik at du vet ståa.

Her er også testene negative nå, så jeg regner med at mensen kommer snart. Tror nok bare det har vært en kjemisk som sveipet innom en liten stund.

Jeg er jo forberedt på at dette kan ta tid og at det ikke er sikkert at vi i det hele tatt får klaff, så her er det bare å ha tålmodighet.

Vi få satse på klaff i neste pp!

Skrevet

Nå har ikke jeg store forventninger til denne runden. Men må jo håpe.

Hvor i landet er du ifra? :)

Skrevet

Jeg tenker nå at det er på tide å begynne og trene igjen, og at det kan være med å bidra til full klaff. Så her skal jeg melde meg inn i treningsstudio. Begynner mandag :)

Jeg har ikke fått mensen enda, men har blendahvite tester og ikm var i går så jeg går bare å venter.

Jeg er fra Nordnorge. Enn du?

Skrevet

Jeg har kastet den, men søkte litt på nett og denne som lignet

http://search.babylo...st&babsrc=SP_ss

I denne linken er den positiv, men jeg ser også at noen legger inn bilde og sier at dette er en falsk positiv test. hmf....

Ja så din Lisse_01, den var jo ganske tydelig synes jeg! Gratulerer så mye! Ser at du har prøvd mye lengre en meg så jeg håper virkelig at du får noen fantastiske måneder med voksende mage! :)

Du må jo ikke kaste den, du må ramme den inn og henge opp på veggen!! Det hadde jeg gjort hehehehe :) Men jeg har aldri testet annet enn negativt..... Men har hørt at negativ test kan være enten eller, mens positiv er positiv ;)
Skrevet

Bor i bergen. Er en lykkelig frustrert frue om dagen! (frustrert i dagene rundt ikm ) hehe. Blir nok full klaff snart! *positive tanker* :)

Skrevet

Idag kom mensen, så nå er det på'an igjen. Syklusene mine varierer veldig, alt fra 28 til 36 dager. Hmmm.. lurer på om det er en årsak til dette og at den kan gjøre det vanskeligere å bli gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...