Gå til innhold

Kan bivirkninger på progesteronstøtten vente så lenge som 8-9 dager med å dukke opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil at dette skal være graviditetssymptomer ;) Våknet i morges med en helt forferdelig smak i munnen, og kaffe smaker helt py. Puppene har også blitt ømme. Kjenner liksom at de er der hele tiden.

Vet jo at progesteronen kan gi div graviditetssymptomer, men de burde vel kommet mye før?

Rugedag 6 i dag :D

Endret av så gla'
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! Bare på rugedag 3 her, og bivirkningene er heeelt fraværende etter 6 dager på crinone i alle fall! Bortsett fra at jeg er drittrøtt, men det er jeg vel ofte uansett... :P

Skrevet

God morgen :) Jeg blir gal av å prøve å analysere og synse rundt symptomer/bivirkninger. Jeg merket godt hcg-sprøyta da den ble satt. Tisset veldig ofte, trøtt, sulten mistet mye hår osv. Synes det er så rart at det skal være bivirkninger på progesteronen som dukker opp først nå.

Men, er det vanlig at bivirkninger ikke opptrer før etter en uke og vel så det tro?

Skrevet

Sist jeg ble gravid hadde jeg helt samme symptomer som deg og da bare visste jeg at testen kom til å bli positiv...lykken ble kortvarig for meg men jeg øsnker deg masse lykke til!!! jeg er ruger i gjen og vi ligger likt i løypa, denne gangen bruker jeg crinone og hormontabl så nå er jeg så full av bivirkninger at jeg har gitt opp å kjenne etter tegn, får bare smøre meg med tålmodighet.....har du tenkt å teste før det har gått 14 dager??

Skrevet

Tusen takk Erinrp :) Så fint at du er ruger igjen da :) Jeg har testedag fredag 3.2, men her har testefesten allerede begynt ;) Testet mandag og onsdag for å se om hcg var ute av kroppen. Det er den :) Tok en ny test i dag, også den negativ. Akkurat som forventet. Er jo veldig tidlig å teste på rugedag 6. Men, jeg har et lass med billig-tester, så her fortsetter testefesten med ny test i morgen ;)

Ja dette med å skjelne symptomer og bivirkninger er jo egentlig helt umulig. Men, jeg greier nå ikke å la være å synse og analysere jeg da :P Skal du teste fredag 3.2 du også Erinrp? Hvilken klinikk tilhører du? Jeg er på Aleris i Oslo.

Skrevet

Heisan Så gla:) oj! tror jeg må kjøpe noen tester, har ingen liggende denne gangen, men kommer helt sikkert til å teste før jeg tar blodprøve på fredag 3....vil være forberedt på svaret:) Jeg tilhører Medicus i Trondheim:) Hvor kjøper du testene dine? Jeg synser og analyserer også...mer og mer som dagene går....selv om jeg prøver å ikke gjøre det!:P

Skrevet

Det er klin umulig å ikke gjøre det spør du meg, he, he ;) Og sånn går no dagan :P Jeg kjøper fra billig-test.no Tar 2-4 dager før du har de i postkassa. Ikke handle for over 200, da tar det lang tid og du må kanskje betale toll. Men, det vet du sikkert hvis du har handlet over nettet før ;)

Skrevet

Okey, takk for tipset :) Blir spennede dager fremover, krysser fingrer og tær for oss begge to!:)

Skrevet

Jepp, spennende det her :D Masse lykke til, også får du oppdatere hvis det blir no testefest da ;)

Skrevet

Heisan! Bare lurte på hvordan det går med deg "så gla":) Spennende at vi ligger likt i løypa:) Har du testet flere ganger og merker du noen symptomer?? Jeg har ikke testet enda....har tusen symptomer som helt sikkert bare er bivirkninger av alle hormonene, og det mest plagsomme er dotter i ørene, det har jeg aldri ellers...Ble spådd positiv test i februar inne på spåforumet, så da håper jeg det stemmer;P

Skrevet

Hei :) Dottene i ørene er her fortsatt, også smaker kaffe pyh for tiden. Har direkte vond smak i munnen. Har lest om flere som har hatt dotter i ørene, enten kronisk eller som kommer og går som første graviditetstegn. Krysser fingrene for at dette gjelder oss også. Eller hadde jeg et par dager med skikkelig ømme pupper, men det var bare et par dager. I helgen har jeg skikkelig svettet meg gjennom nettene. Slapp heldigvis det i natt.

Ja jeg tester fortsatt, og alle er negative. Helt som forventet, så det har ikke tatt fra meg trua altså.

Nå tror jeg jeg er i ferd med å få noe forkjølelse for har fått litt forkjølelsesnese, også har jeg litt feber (38).

Så flink du er som ikke har testet ennå :) Har du test liggende?

Krysser alt jeg har for at spådommen går i oppfyllelse :)

Skrevet

Hei :) Dottene i ørene er her fortsatt, også smaker kaffe pyh for tiden. Har direkte vond smak i munnen. Har lest om flere som har hatt dotter i ørene, enten kronisk eller som kommer og går som første graviditetstegn. Krysser fingrene for at dette gjelder oss også. Eller hadde jeg et par dager med skikkelig ømme pupper, men det var bare et par dager. I helgen har jeg skikkelig svettet meg gjennom nettene. Slapp heldigvis det i natt.

Ja jeg tester fortsatt, og alle er negative. Helt som forventet, så det har ikke tatt fra meg trua altså.

Nå tror jeg jeg er i ferd med å få noe forkjølelse for har fått litt forkjølelsesnese, også har jeg litt feber (38).

Så flink du er som ikke har testet ennå :) Har du test liggende?

Krysser alt jeg har for at spådommen går i oppfyllelse :)

He he høres ut som vi har det på samme måte, får håpe det er et godt tegn for oss begge to:)) Nei har ingen test liggende, har vært syk hele uken så har ikke somlet meg til å kjøpe en...og jeg har i motsetning til deg TESTESKREKK!!!:S Skummelt at D dagen er rett rundt hjørnet.....:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...