Gå til innhold

HJEEELP MEG Å TYDE TESTEN. GRAVID???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 31 i syklusen nå. Har normalt hatt syklus på rundt 28 dager, og testet i dag for første gang :) begynte å spotte dag 21, og stoppet i 6 dager. Men så forsvant det igjen. Har hatt utrolig hodepine og menssmerter, men ellers ingen symptomer. Er også veldig trøtt, og har ikke klart å yte maks på treninga denne uka. Følt at jeg begynner å bli syk :) jeg skal bli mamma. Fantastisk. Tusen takk alle sammen for gratulasjoner. For dere som fortsatt strever så masse lykke til :) ikke gi opp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!! :D Gratulerer!!!! Håper å følge etter med dobbel pergo nå :D

Skrevet

Denne testen har jo en sterk strek!!!:) første testen jeg tok var mye svakere og her sitter jeg snart 6 uker på vei.

GRATULERER Så MYE:)

Skrevet

Var den sterk ja? Hehe,,, den var så svak i forhold til den andre streken :)

Gratulerer så mye til deg også :)

Skrevet

Gratulerer :D Så moro å høre.

Hvor lenge har du prøvd å bli gravid?

Begynner selv min første pp nå og det kribler i magen på dine vegne og at det kanskje snart kan bli min tur til å se en sånn test:)

Skrevet

Gratulerer!!

Skrevet

Var den sterk ja? Hehe,,, den var så svak i forhold til den andre streken :)

Gratulerer så mye til deg også :)

Det tar jo som regel en stund før de blir like sterke..jeg syns den var relativt tydelig:)

Takk for det:):)

Skrevet

Jeg har prøvd i nesten 2 år. 22 mnd var det vel blitt nå. Om 2 mnd hadde vi satt i gang prøverørsprosessen hvis ikke.

Skrevet

Så deilig at det endelig klaffet da, og godt å få det til på naturlig måte!!:) nyt det:) hvordan er formen??

Skrevet

Ja er kjempe glad. Var takket være pergo:)

Jeg er helt fin i formen nesten.

Ekstrem hodepine og ekstrem trøtt og sliten. Jeg driver aktivt med idrett, men denne uka her har jeg ikke fungert på trening. Trente hardt før jeg visste jeg var gravid. Men ikke trent siden. Blir rolige treninger fremover.

Håper jeg slipper kvalme osv. Men det er jo så tidlig, så det kommer nok

Skrevet

Gratulerer så masse ! Kos deg med følelsen av en liten spire i magen <3

Skrevet

Tusen tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...