Gå til innhold

Ang kvalme i svangerskap....for dere som har flere barn...

Anbefalte innlegg

noen som har opplevd at kvalmen har vært forskjellig fra svangerskap til svangerskap? Og det ikke har vært avhengig om en har fått gutt eller jente? Jeg har en gutt og en jente og var lite plaget med kvalme i de svangerskapene. Mitt første svangerskap, som endte i en MA i uke 11, var jeg plaget med mye kvalme 20-22 timer av døgnet.

Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen, men denne gangen har jeg isåfall fått kvalmen 5 dager før ikm (har ikke tatt noen test ennå, siden det er 4 dager til ikm ennå)

Det jeg lurte på er altså om dere i ett svangerskap har vært lite plaget med kvalme og i ett annet vært mye plaget med kvalme....og fått samme kjønn, selv om kvalmen har vært ulik gjennom graviditetene

Fortsetter under...

Har samme kjønn på alle 3. Men bli mindre og mindre kvalm for hver svangerskap. Nå er jeg usikker på hva jeg venter men har vært enda mindre kvalm. Dvs bare kastet opp 1 mnd :-) men jeg har kjent kvalmen lenge før ikm. Har vist det med alle 4 at jeg er gravid før ikm pga dårlig form og kvalme. Men da sitter Spira virkelig fast også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...