Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

uff så kjedelig og trist .. :( var/er du langt på vei? høres ut som en SA ja.. men ville tatt kontakt med legen om du ikke har gjort det. bør vel få sjekka at alt er ute om det er en sa? ( Jeg veit ikke, har ikke hadd SA, men MA. ) trøsteklem!!

Uff, dette er ikke noe morsomt! Men er ikke du ca like langt som meg? (9-10 uker). Jeg hadde SA i oktober, var da 9+2, og da kom det ut en ganske stor klump, kanskje ca. 5-6 cm i diameter. Kom det noe slikt til deg? Du må uansett få sjekket dette. Krysser fingrene for at det er en blodåre som er skjør eller noe.

Hei igjen ; jeg har hatt 2 SA. Den første for 10år siden.. Da hadde jeg SINNSYKE smerter over to tre dager og blødde vilt (klumper også). Måtte i tillegg på utskrapning.

Denne gangen bare litt sterke mens smerter, blødde my(klumper denne gang også). Var på GU, slapp utskrapning.

Klem til deg...

Annonse

Hadde vondt men ikke så sterke som menssmerter, blødde mye i natt, men kun når jeg satt på do, kom ut noe som kunne ligne må masse eller klumpaktig. No blør jeg nesten ikke og så vidt murringer nederst i magen! Jeg pleier å ha veldig sterke mens smerter men det var ikke sånn no. Var 9+5 i går! Nei som jeg sier, skal snakke med legen i morra og se om jeg kan få sjekket at alt er ute!

Er så klart fortvilet, men av en eller annen grunn er jeg veldig rolig no, det er jo andre gangen jeg mister og jeg var vel bare veldig forberedt på at det kunne skje, takk for gode ord og fint noen har håp om at det ennå kan gå bra, jeg tviler nok! :)

Lykke til videre jenter med spirene dere og så håper jeg at jeg snart kommer tilbake hit og at spiren da vil bli!! :) klem

å Rime :( dette var utrolig trist å lese.

Håper inderlig at det kommer noen gode nyheter til deg i morgen <3

veit hvor trist å vondt dette er,mistet selv for ett år siden :(

sender deg en god klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...