Gå til innhold

Hvor bør man kjøpe amme bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ammebh er til å anbefale og hvor kjøper man de?

Før graviditet brukte eg 75B, nå bruker eg samme str men kunne med fordel gått opp en str. Hvilken str burde eg kjøpe i amme-bh?

List gjerne opp en oversikt over butikker som selger amme-bhér.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mine ammebh´er på underverker.no :)

Forutenom det så vet jeg at både H&M, Lindex, og Reimers selger ammebh´er..

Skrevet

Oh... Brukte 75 B tidligere, til jeg fant ut at jeg burde bruke 70 C. Nå kommer snart nr 2 og denne gang, som forrige gang kjøper jeg fra mammatrend.no. Grunnen er at brøsta vokser no' så inni helsikes! I morgen ramler sansynligvis et par BH'er i 70 G (!!!!) ned i postkassen, og det er også sansynlig at de passer bare akkurat. Første svangerskap kunne jeg bruke BH'er fra HM, men de passet dårlig. Nå må jeg i spesialforretning.

Change og andre undertøysbutikker selger ammeBH'er. Det er også flere nettbutikker som gjør det. Det blir vanskeligere jo større brøst du har ;-) Kjøper du en BH med litt stretchy stoff, så kan du nok fortsette å bruke 75B. De øker jo litt i omfang når melka kommer etter fødsel. Gruer meg allerede *stønn*

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Ammebh`en fra Change er fantastisk synes jeg. Har tenkt å kjøpe meg et par derfra etterhvert, men det er best å gjøre det når man har startet å amme. Vanskelig å vite på forhånd hvilken str man ender opp på:)

Så bruker BH`er fra HM de første dagene, og handler heller litt dyrere fra Change når jeg er i gang med ammingen. Kjøpte forresten en på Babyshop forrige gang. Skikkelig stygg, men fantastisk å ha på (god å ha til hjemmebruk!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...