Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Ser at mange vil ha på seg noe i badekar på sykehuset. Men får vi være naken også? Innbiller meg at det er mest behagelig? Kanskje jeg får se om jeg finner en bikini. Men hva er mest vanlig? Med eller uten klær/badetøy?
Gjest April barn <3 Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Jeg badet naken. Fikk håndklær som jeg la over brystene og underlivet, mest for min egen del. Følte at jeg lå på utstilling uten
Minilille Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Har hatt to fødsler med bruk av badekar som smertelindring, og tenkte aldri på å ha med bikini! Gud det hadde jeg rett og slett ikke orket. Jordmor lar deg være mye i fred der (dersom du har følge med, det skal alltid være en inne med deg), kommer og sjekker innimellom, så er ikke noe rart i det hele tatt. Hun får da se mer enn en pupp og en naken rygg/rumpe etterhvert i fødselen
Ezmeralda Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Jeg badet naken da jeg fikk førstemann. Helt klart mest naturlig for meg. Kan ikke tenke meg noe mer forstyrrende enn våte klær som strammer rundt kroppen når man har nok med å takle smertene gjennom hver rie. Det var jo uansett bare mannen min og jordmora der. I den settingen ville jeg ikke brydd meg om det var flere der heller. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå