Gå til innhold

mye blank/lys lys gul utflod... snart 38 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har/har hatt dette, samtidlig med at d kommer mens-smerter å kynnere nå og da..

Rekner egentlig med at det er kroppen sm holder på å urdne seg til fødsel.. å jeg blir ikke lei meg for det :)))))

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen flere som har det slik.... :-)

Skrevet

Håper du får svar for her er det også sånn! Masse mensmurringer, nefpress, sterke kynnere og maserier i tillegg til denne rare utfloden jeg er også 38 uker :)

Skrevet

Slik har jeg det også. er 38 + 3

Skrevet

Har hatt dette i flere uker og har bare blitt mer og mer nå på slutten. Er nå 40 +4 og nevnte dette på kontroll idag. JM sa at det var heeelt normal og bare et tegn på at ting var som det skulle og at det nærmet seg mer og mer.

Skrevet

God morgen damer :o) ja, rekner med det er helt normalt, å bra det er flere av oss :P

Jeg har hatt ganske så harde kynnere i natt, men nå er det jo selfølgelig bare små kynnere..

Så her skal det vaskes både bad å soverom i dag, om ikke annet så går tiden litt fortere :)

Annonse

Skrevet

Har også fått mer utflod i de siste dagene. Er 37 uker nå og føler jeg stadig må springe på do for å se om slimproppen har gått.

Skrevet

Joda, her i gården også. ikke merket det slik i mine forrige svangerskap. Men nå er det påfallende mye. Kommer gjerne i forbindelse med litt murringer i ryggen. I forrige uke fant jeg, relativt overrasket, noe som minnet om denne beryktede slimproppen. Aldri sett den tidligere, og ikke vet jeg om det var den, men.. Noe slimete var det iallefall:) Er foressten 36 uker og har hatt det sånn i et par uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...