Gå til innhold

Redbull, sammenheng med den BIFF dilla min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

EN redbull? kan jeg drikke bare EN liten boks redbull??? HAR MEGET lyst på biff som notert i mitt forrige innelgg om BIFF DILLA.....

Oppdaget dermed at jeg har redbull i kjøleskapet.... (har ikke drukket dette siden 3 dager før jeg ble gravid....

Men kan jeg drikke den ENE bare? Drikker ikke kaffe, litt cola kanskje 1/2 pr uke med cola, ikke det en gang....

Ja jeg er mEGET frustrert nå!!!! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke veldig mye koffein i den da? Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på redbull, står jo advarsel på den og er aldersgrense på å kjøpe den,,,så da må det vel være mye mere koffein enn i feks Cola? Sjekk ihvertfall ut hvor mye mer det er enn i feks cola så kan du jo vurdere....men jeg hadde ihvertfall ikke hatt sånt stående i kjøleskapet for da hadde jeg blitt gal av å ikke kunne drikke den :)

Skrevet

Nei da dropper jeg den, fant smurfedrops i veska mi så da hjalp det litt ;-) Har holdt meg unna redbull hele tiden da jeg (egentlig innerst inne) vet det ikke er bra... men må spørre fordet :) hehe

Skrevet

Det er anbefalt å ikke drikke redbull, men jeg har tatt en og annen. Pulverkaffe er visst verre på koffein innhold.. Nå maner jeg nok til debatt her, hihi..

Skrevet

Alt med måte? Drikker jo til tider et par burn,og ellers en del kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...