Gå til innhold

BIFF BIFF BIFF DILLA!!!!! jeg hater å ...

Anbefalte innlegg

få disse akutte behov for akkurat DEN tingen... DILLA på BIFF, å nå sitter jeg å skriker for at jeg ikke kan skaffe meg biff i dag!!!!!!! vet ikke hva jeg helt skal gjøre med mine dilla ting og hormoner! ;-) jaja... I morra BLIR det biff, åsså er det bare å sørge for å ha biff i huset enda en stund fremover... trodde jeg var over det der....

Fortsetter under...

Godt å høre at vi er flere... Jeg har fått filla på tomatsild, og det er absolutt ikke morsomt når 9 av 10 måltid kommer i retur... Det burde vært forbudt med tomatsild når man er kvalm. Håper jeg snart får lyst på noe annet! Lykke til med biffmiddager fremover da, det kan jo komme mye godt ut sv den dilla!

Ha ha... Hver gang Mannen min lurer på hva jeg vil ha til middag, sier jeg biff!!! Han lager maten her i huset. Han er litt lei av det svaret, men får biff når jeg maser masse... Men merker dillaen har gått litt over. Kan det bli for mye biff????

Annonse

Godt å høre at vi er flere... Jeg har fått filla på tomatsild, og det er absolutt ikke morsomt når 9 av 10 måltid kommer i retur... Det burde vært forbudt med tomatsild når man er kvalm. Håper jeg snart får lyst på noe annet! Lykke til med biffmiddager fremover da, det kan jo komme mye godt ut sv den dilla!

Er ikke slid speket? er det greit å spise? det er j oikke kokt eller stekt? Har selv så urtolig lyst på sild og poteter til middag, men det får vente:)

Så her går det myyye i frukt, og spesiellt grapefrukt, spiser en hel en om dagen:)

Er ikke slid speket? er det greit å spise? det er j oikke kokt eller stekt? Har selv så urtolig lyst på sild og poteter til middag, men det får vente:)

Så her går det myyye i frukt, og spesiellt grapefrukt, spiser en hel en om dagen:)

På matportalen har Mattilsynet svart at påleggssild er trygt for gravide å spise. Hvis man skal lage det selv bør silda fryses først. Jeg har kjøpt ferdig tomatsild og hiver innpå med god samvittighet!

I dag har jeg spist BIFF ;-) NAM!!!! klarte jo seff ikke å få den skikkelig gjennomstekt jeg da (det gjør mannen) så jeg spiste det som kunne spises å det som var altfor rødt ligger igjen :( selv om jeg elsker den sånn medium stekt!!!! Men men... Det skal taes igjen når tiden er over... Men frem til da får det bli WELL done :) tjihi ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...