Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Ikke står det noe om hva det er for noe, men det er jo på nesten 800 kroner og det står videre at om ikke kravet betales innen xx.xx dato så vil det pågjære utleggeforettning:( Har sendt mail til Lindorff nå og håper de svarer kjapt for dette var rett og slett ubehagelig og få i posten.
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Ring dem! Det er ikke lov å sende inkasso til barn. Forhåpentlegvis er det skjedd en feil et sted. At noen f.eks. har handlet noe i din datters navn, og ikke gjort opp for seg. Eller at Lindorf har tatt feil av din datter og noen med samme navn. Ring dem med en gang du. Lykke til!
Plutselig_gravid Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Sønnen min fikk også inkasso. Jeg forstod ingen ting. Helt til jeg fant ut at jeg hadde glemt å betale en regning til en øyelege-time vi aldri møtte til.. Noe purring så jeg aldri noe til.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Jeg ville ringt for å få svar og få det ut av verden fortest mulig! Når mitt barn var 5 mndr fikk jeg masse purringer i hans navn i posten. Det var noe som "var bestilt" i hans navn. Ikke hadde vi fått noen regning på noe som liksom var bestilt i hans navn heller. Jeg ringte og forklarte at ingenting var bestilt i mitt barns navn og at han absolutt ikke kunne gjort det selv. De beklaget og ba meg glemme purringen. Det gikk en stund, så kom ny purring i posten. Ringte på nytt, forklarte og de beklaget seg. Ba meg igjen om å ikke bry meg om purringen. Dette skjedde 3-4 ganger før det ble stopp. Det gikk aldri til inkasso, men inkassovarsel. Det var veldig ubehagelig husker jeg, så jeg håper du finner ut av hva dette er så du får det ut av verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå