Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Var med ei som fikk et anfall som kan minne om sammenbrudd. Men var helt rolig før og etter. Tror ikke hun har noe psykiske problemer. Bare veldig travelt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Har du aldri opplevd å få diare f.eks om du er veldig nervøs for noe? Blir i samme gata det...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Det var ikke en stresset situasjon. Vi hadde gått tur. Skjedde på vei hjem. Så hun var helt avslappet. Kan ikke være et sammenbrudd. Må være noe annet.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Det var ikke en stresset situasjon. Vi hadde gått tur. Skjedde på vei hjem. Så hun var helt avslappet. Kan ikke være et sammenbrudd. Må være noe annet. spørsmålet ditt i overskriften var om man kunne bli kvalm og spy, ved nervøst sammenbrudd, og svaret på det er ja. Om hun er helt avslappet, så hadde hun ikke et nervøst sammenbrudd for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt? Du lurer på om man kan spy ved nervøst sammenbrudd, for så å si at hun var helt avslappet og at det måtte være noe annet...? Hva var det som lignet et nervøst sammenbrudd da?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Ja var sikkert dårlig forklart. Er heller ingen ekspert. Hun fikk plutselig hjertebank som at hjerte kom opp i halsen og fikk ikke puste nesten. Hyperventelering og skjelving. Og etter 5-10 minutter kastet hun opp. Det var traumatisk og jeg ble redd. Kjørte henne straks til legevakt. Men dro hjem når hun gikk inn. HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 ok nå skjønner jeg. Bra dere dro til legevakten. Siden dette kom helt plutselig, uten at hun har noen tidligere historie med angst, og at dere ikke har opplevd noe spesielt på turen, så er det en større sansynlighet for at det er en fysisk årsak. Må inrømme at jeg tenker hjerteinfarkt, men håper ikke det er det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå