GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Har vanlige mensensmerter i underlivet, opp i skjeden, og av og til lavt nede i magen. Det er ikke kjempe vondt, men litt ubehagelig. Samme følelse 'oppi der' som når eg har mensen. Har hatt mensen smerter nå og da gjennom hele svangerskapet, men lite de siste ukene. Men så har det kommet tilbake igjen nå, noe som bekymrer meg litt siden eg fødte i uke 36 sist gang. Vil helst gå litt nermere termin denne gangen. Opplever dette ett par ganger i løpet av dagen. Normalt elle burde eg ringe jordmor for en sjekk? (uke 33)
tingeling*** Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hei, jeg har det slik som du beskriver. Er uke 35 nå. Sist fødte jeg i uke 36 og tenker det samme som du... ønsker å komme nærmere termin og helst til planlagt ks dato! Var til jordmor i dag og fikk beskjed om at bebien har festet seg, kanskje det kan være årsak til "menssmertene"? Glemte å spørre. Ring jordmor for en sjekk om du er usikker. Det er ikke godt for noe å gå å bekymre seg!!!! Lykke til!
Fru Eriksen Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Jeg og har begynt å få menssmerter. Er i uke 35. Kommer en eller to ganger om dagen, og varer ikke så lenge, men er blitt gradvis værre den siste uken. Har sjekket litt rundt, og det skal visst være ganske normalt. Har lest om andre her på forumet som har hatt det slik i ukesvis. Har time hos jordmor neste uke, så tenkte jeg skulle sjekke med henne hva hun mener, men bekymrer meg ikke.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2012 Takk for svar! skal også til jordmor neste uke (34+1), får snakke med henne om det da. Eg får prøve å senke skuldrene imens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå