Athene75 Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Har 4 dager til ikm idag. Igår var jeg kvalm hele dagen og kastet opp 3 ganger.....man kan vel ikke være kvalm så tidlig som 5 dager før ikm? Noen som har opplevd det? Det må vel sikkert ha en annen årsak. Har jo hatt to svangerskap før, og da har jeg ikke vært særlig plaget med kvalme i det hele tatt, kun noen dager innimellom og i siste svangerskapet var jeg plaget med kvalme etter uke 21..... Har ingen følelse ellers på at jeg er gravid, men er jo 4 dager til ikm, så kan ikke skjønne en blir kvalm så tidlig når en ikke har vært det før. Føltes ikke som det var noe omgangsyke jeg hadde heller....var liksom lettere enn det, men en lammende kvalme som varte hele dagen. Idag har jeg følt meg bra.
Athene75 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2012 Ingen som vet? kvalmen har gitt seg litt, men er fortsatt småkvalm og har ingen matlyst. Kan ikke være omgangssyke iallefall for ingen andre har blitt syke og var for "lett" til å være det. Tok en test da, 3 dager før ikm, men den var negativ. Kanskje bare stresset for alt mas og kjas i hverdagen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå