Gå til innhold

ul i dag <3

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

10+1 <3 <3 <3post-800012-0-52793500-1327494900_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ.. gratulerer!! <3<3

Skrevet

gratulerer! var selv på ul i dag 12+1 og så en sprellende baby!

føler jeg svever!

Skrevet

Gratulrerer til begge.. er så koselig å lese hyggelige nyheter her også:) Jeg er gravid med første, og er bare ca 5 uker, så håper på at det går veien.. :)

Har en av dere hatt noen SA tidligere?

Jeg hadde en i Desember, så krysser fingrene for at alle gode ting er 2 ;)

Skrevet

ÅÅ sÅ hærlig da!:) Tenk at noe sÅ lite skal bli til en baby.. Synes det er sÅ fascinerende! Gratulerer:)

Skrevet

MaritOslo: jeg hadde en sa i fjord, mistet den 25februar.dette her er også min første :) helt fantastisk,du må bare tenke positivt og gled deg til du skal på ul :) dette er min 2ul,tok også når jeg var 7+1 :)

Alle gode ting er 2 :)

Skrevet

Marit oslo: jeg hadde en sa 4 okt 11 og ble gravid i begynnelse av november igjen. Var på ultralyd i går og der var det en perfekt liten baby. Er 12+ 2 i dag:)

Skrevet

ÅÅÅÅh, fantastisk :) Gratulerer!

Jeg er 10+0 i dag og skal pÅ ul 6. feb. Grugleder meg... Hadde SA i oktober (9+2), og hÅpet stiger for hver dag...

Skrevet

Jeg var på ul i dag, 12+1, og det var en sprellende liten knott :) Så godt å se at det sto bra til der inne!

Gratulerer til oss alle :)

Skrevet

Å sÅÅ søt! Gratulerer sÅ mye!

Jeg er litt over fire uker pÅ vei, og hÅper Å ta en tidlig UL sÅnn rundt uke 11. Begynte virkelig Å glede meg da jeg sÅ bildet av den lille babyen din!!

Skrevet

dette var innvendig,men kun fordi jeg var hos gyn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...