Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Nå har vi prøvt i over ett år, etter at vi mistet i uke 7 nyttårsaften 2010. Jeg blir snart sprø.. Har to friske å fine barn fra før, som kom når jeg ikke hadde plan om å få, å nå når jeg ønsker - skjer det ingenting. Skulle hatt mensen ca 19 januar, mulig jeg har hatt den også - men den pleier å komme veldig kraftig. Men ett par dager før forventet mens fikk jeg en del brunt utflod. Det har jeg hatt til nå (har det fortsatt) - inni mellom her har det vært 2 -3 dager med blod. En dag litt mye, de andre bare friskt blod på papiret. Noen som har hatt det slik før ? Kan det vær jeg har hatt en spontanabort igjenn, eller at det bare er mensen min som ble sånn denne måneden? Veldig plagsomt, får nå blir det jo mye vanskeligere å regne ut hva tid EL blir neste måned... Setter pris på alle svar!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Ingen som har noen peiling på dette ? :/
heha- ny spire i magen- Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Det høres ut for meg at du har hatt en menstruasjon som har kommet litt før tiden. Jeg hadde regnet ut el ca 2 uker etter at du begynte å blø hvis du har en syklus på ca 28 dager... Men utrolig vanskelig å vite.. Har du vurdert en tur til lege eller gyn. For å sjekke at alt er ok? Er du mye stresset så kan jo dette også virke inn på kroppen... Håper det ordner seg for dere snart!
Gullblomst Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Har du tatt en test? Det er jo endel som blør litt og har brun spotting når de er gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå