Gå til innhold

Årh..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi prøvt i over ett år, etter at vi mistet i uke 7 nyttårsaften 2010. Jeg blir snart sprø.. Har to friske å fine barn fra før, som kom når jeg ikke hadde plan om å få, å nå når jeg ønsker - skjer det ingenting. Skulle hatt mensen ca 19 januar, mulig jeg har hatt den også - men den pleier å komme veldig kraftig. Men ett par dager før forventet mens fikk jeg en del brunt utflod. Det har jeg hatt til nå (har det fortsatt) - inni mellom her har det vært 2 -3 dager med blod. En dag litt mye, de andre bare friskt blod på papiret.

Noen som har hatt det slik før ? Kan det vær jeg har hatt en spontanabort igjenn, eller at det bare er mensen min som ble sånn denne måneden? Veldig plagsomt, får nå blir det jo mye vanskeligere å regne ut hva tid EL blir neste måned... Setter pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen peiling på dette ? :/

Skrevet

Det høres ut for meg at du har hatt en menstruasjon som har kommet litt før tiden. Jeg hadde regnet ut el ca 2 uker etter at du begynte å blø hvis du har en syklus på ca 28 dager... Men utrolig vanskelig å vite..

Har du vurdert en tur til lege eller gyn. For å sjekke at alt er ok? Er du mye stresset så kan jo dette også virke inn på kroppen... Håper det ordner seg for dere snart! :)

Skrevet

Har du tatt en test? Det er jo endel som blør litt og har brun spotting når de er gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...