Gå til innhold

Trenger tips! Hvilke(t) middagsglass spiser poden din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt liker ikke snuppa middagsglass, og jeg har prøvd ulike varianter fra Nestle,Smaafolk og Hipp. Men kanskje jeg har prøvd feil typer og tenkte høre med dere hvilke varianter deres babyer spiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente liker egentlig det meste, både av glass og hjemmelaget.

Men er kanskje litt mer begeistret for det med tomatsaus, det har jo mye smak.

Skrevet

Niks pus! Her er det ingen middagsglass. For skatten min er kun det aller beste godt nok så da blir det hjemmelaget! Er så fort gjort og enkelt å lage uansett, og så mye sunnere og bedre på smak! Dessuten blir det mye mer variert.

Skrevet

Gutten min liker det meste, men husker da han startet å spise middagsglass likte han de med fisk best, er vel litt mer smak i dem tror jeg :) Synes de smaker ganske likt alle sammen. Ellers synes han den som heter pasta toscana er veldig god, den er fra 8 mnd så er litt store biter i den :)

Skrevet

Hipp Potatis, mais & kalkon har vært den eneste jenta mi har likt ordentlig godt. Men prøvde - i dag faktisk - Holle Blandede grønnsaker, og forventet ikke at hun skulle like det, men hun spiste hele glasset! Så det skal vi fortsette med :) Første gang vi prøvde Holle, men det må utforskes videre nå!

Skrevet

Ellas kitchen har 2 middager, kyling med ris og biffgryte,begge fra 6 mnd, de er populære hos den kresne jenta mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...