Blomstrose Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hei Jeg ble kjempe skuffet idag på kontroll på sykehuset. Ingen åpning men myk var det. De ville ikke sette igang fødselsen, siden alle prøvene mine var normale. Det jeg lurte på om dere vet noe om dette? Kan fødselen settes i gang av seg selv siden ingen åpning, når som helst eller må jeg vente til datoen jeg fikk fra sykehuset, slik at de hjelper med å sette igang. Jeg klarte ikke å overbevise legen at jeg ønsker å bli ferdig med dette svangerskapet og alle disse plager jeg har. 9 dager på overtid. Hva kan jeg gjøre? håper på noen svar :ø)
Fru Eriksen Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Har dessverre ikke noe svar til deg, men trudde man nå hadde bestemt at man uansett ikke skulle gå mer enn 10 dager over? Så da burde du bli satt igang imorgen uansett. Hvilket sykehus skal du føde på?
Underveis --> Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Fødselen kan, så vidt jeg skjønner, starte når som helst. Modning trenger ikke ha noe å si. Jeg er beviset på det motsatte. Forrige gang gikk jeg med 1-2 cm åpning i flere uker, men måtte til slutt settes i gang uansett. Forsøkt akupunktur? Kanskje de til og med kan tilby det på sykehuset? Både modningsakupunktur og riestimulerende burde kunne fungere på deg? Stripping også, om du ikke er strippet allerede, men da må man kanskje være moden...?
Blomstrose Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skal føde på drammen sykehuset. Jeg fikk tid etter 13 dager etter termin dato. de hadde ikke noe ledig før. jeg kommer til å ringe dem imorgen. orker ikke å vente så lenge. Ble ikke strippet fordi det var ingen åpning. jeg gruer meg til smertene ..vil gjerne bli ferdig snart.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Det dere kan gjøre er å ha sex...Hjelper på å modne mormunnen. Jo mer sæd, jo bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå