Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg våkner om morningen, er magen et ork å flytte på, den virker stiv og støl, akkurat som jeg har vært med i maraton! På natten er jeg plaget med sterke, hyppige kynnere som gjør det vondt å bevege seg. Derfor ligger jeg nok mye i ro på natta. I tillegg har jeg noe vondt i underlivet og i halebenet. Er det dette som kalles masrier? Er i uke 37 blank idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke slik jeg kjenner maserier i alle fall. Maserier er rier, og for meg helt forskjellig fra kynnere. Tror nok heller det er stor og tung mage og stilling som gjør at magen blir stiv og støl. Er jo masse muskler der som får kjørt seg ensidig når du ligger i ro. Halebeinet kjenner jeg også om dagen, forresten :-S Er 38+0 i dag.

Skrevet

Jeg hadde en periode med mye kynnere for noen uker siden, og etter de verste nettene var magen støl. Så det er ikke usannsynlig at det er det som gjør det hos deg også. Mine kynnere har roet seg betraktielig etter at jeg måtte ta det mer med ro (av helt andre grunner). Du er vel kommet såpass langt, at det er lite sannsynlig at kynnerne vil roe seg. Men trøsten er at det er uansett ikke så veldig lenge igjen :) Og økt kynneraktivitet kan jo tyde på at modningen er godt igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...