Gå til innhold

Ikke ta Crinone når man lægger sig??? hjeeelp??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal bevege deg en halvtime tid etter crinone ja sologsommer. Aner desverre ikke hva det kan ha å si dersom du ikke har gjort det :( Hvis du er veldig bekymret, ta en tlf til klinikken og hør. Tar du den bare en gang for dagen?

Så bra at det ikke hadde noen betydning sist da :) Nå blir forutsetningene til å holde på spira enda bedre fra nå siden du begynner å ta den riktig ;)

Hvordan er formen ellers?

Her er det nesten ikke murringer i det hele tatt for tiden. Jeg er sulten hele tiden og rimelig oppblåst. Nesten litt plagsomt ;) Ellers sover jeg ganske dårlig med mange oppvåkninger på natta fordi jeg må på do. Rekker likevel å ha mareritt da :P

Annonse

Snuppo. Jeg har spurgt på klinikken og jeg skulle bare fortsette med at ta den ¨når jeg la meg på kvelden. De mente at den eneste forskjellen var at man slapp "klumpen" der kommer ut om morgenen :)

Så Gla. Jeg er faktisk symptomfri. Har ømme pupper, men det er alt?? ikke tegn på hverken ekstra dogang, kvalme ell.

alt er helt alm.

Så bra at du bare kan fortsette å ta crinonen som du har gjort sologsommer :D

Her er det noen rare symptomer jeg aldri har vært borti før. Stikninger i lysken og dotter i ørene. Men, det kan visst være bivirkninger det her også. Så, det er nok bare å fortsette å leve i håpet og vente på testedag. Så lenge til neste fredag. En lang tålmodighetsprøve det her ;) Satser på det er verdt det :D

Tar også crinone på kvelden når jeg går og legger meg og har ikke hørt noe om at man skal bevege seg! Tror bare jeg fortsetter å ta på kvelden :)

Tok først både morgen og kveld, nå bare på kveldene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...