Nårvi2blir3 Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Har en baby på 5 mnd. som er umulig å få til å sovne på dagen. Eller det vil si, det tar en evighet å få han til å sovne...På kvelden er det ikke noe problem, da sovner han av seg selv lett som bare det. Vi har prøvd alt mulig, vogna, byssing, sovne selv, bæring osv...En ny ting kan fungere en liten stund, så må vi finne på noe nytt. Hvis han blir lagt i senga/lekegrinda når han er trøtt så går det noen minutter så blir han så sint at han hyyyyler og det tar veeeeeldig lang tid og roe han ned, da har han blitt så oppkavet at han i allefall ikke vil sove..Jeg er så lei og så sliten av dette! Noen som har tips eller råd til meg??
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hvor mye sover han på dagen da? Hvor mange dupper og hvor lange? Og hvor lang våkentid mellom duppene?
Nårvi2blir3 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Hvor mye sover han på dagen da? Hvor mange dupper og hvor lange? Og hvor lang våkentid mellom duppene? Han sover ca 3-4 dupper, er våken max 2 timer før han blir trøtt. han kan sove fra 30 min. til 2 timer, veldig uregemessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå