Gå til innhold

Min 6te graviditet...............

alfa-helix

Anbefalte innlegg

Hei;

Eg var her inne mykje for ca 1 år sidan. Har to barn frå før (mine supre herlege barn f 2001 og 2005 :) :) :) I 2010 mista eg tre gangar (SA1: veke 7; SA2; veke 7; MA1 veke 18 (men fosteret hadde stoppa å vekse mykje før)). Deretter hadde eg masse drit med høgt stoffskifte og vekttap; etterfølgt av lågt stoffskifte og masse mageproblemar. Bestemte meg deretter for å ta ein liten pause. Måtte verkeleg trå til for å overtale mannen igjen. Har jo rukket å bli 35 år. Etter 2 pp er eg gravid igjen, med dei ekstreme følelsane det medfører. I følge mannen er dette siste gang. Absolutt siste! Eg trur eg kunne ha fortsatt i det uendelege. Vil så gjerne ha dette barnet! Men er livredd! For alt! Ser etter blod kvar gang eg er på do. Er plutseleg veldig forsiktig med alt! Dette er kjempeskummelt! Eg ser at det er mange her som var her for 1-2 år sidan og; eg håpar det går bra med dåke alle og måtte 2012 bli eit godt år for dåke alle! Lykke til! (Ps: helixxx var mitt gamle nick)

(Ps1: hadde egentleg bestemt meg for å ikkje gå inn her på forumet, men føler no at eg treng det! Og Ps2: eg veit at det er urettferdig at eg som har 2 barn frå før og er her inne i forhold til de som ikkje har barn frå før. Men eg lengtar like mykje etter eit barn eg og! Så håpar det er greit for dåke)

Fortsetter under...

Gratulerer med nytt svangerskap! :) Håper så inderlig at det går veien for dere denne gangen - det fortjener dere etter alt slitet!

Det er helt utrolig at vi må bruke så mye tid av livene våre på å komme i mål med et svangerskap - det er urettferdig. Og jeg skjønner veldig godt at du fortsetter kampen - hvis ikke er jo alle de tidligere svangerskapsforsøkene og nedturene helt bortkastet.

Det er klart at du skal bruke forumet nå i det nye svangerskapet ditt - det er jo her alle de som forstår deg er! :) Jeg skjønner at du er nervevrak nå, det var jeg også da det stormet som verst i svangerskapene mine. Hvor langt er du på vei denne gangen forresten?

At du har barn fra før legger ikke noen demper på ønsket om flere barn. Det er klart at du er hjertelig velkommen her på forumet selv om du har barn fra før. Faktisk har 1/3 av alle kvinner med habituell abort født barn før alle abortene...

Takk Erle og Vilje;

Du Erle var den som hjalp meg masse etter forrige nedtur.-Så ekstra takk!!!! No er eg 5+0.......og det er veldig uverkeleg! I alle dei forrige gravidetane mine (bortsett frå siste) har eg fortalt det til andre tidleg. No skal eg halde det for meg sjølv. Eg orkar ikkje tanken på å fortelle masse folk "det gjekk ikkje no heller".

Skal du Erle prøve igjen? Korleis er det med deg Vilje?

Jeg forstår godt at du ikke vil fortelle. Jeg er muligens gravid, men er noe tidlig å teste. Men synes jeg kjenner de første små tegnene som litt murring i korsryggen. Dette er min 5. graviditet etter mitt første barn. 6. totalt. Spennende å følge deg fremover :) er vi heldige får vi høstbarn begge to ;)

Jeg forstår godt at du ikke vil fortelle. Jeg er muligens gravid, men er noe tidlig å teste. Men synes jeg kjenner de første små tegnene som litt murring i korsryggen. Dette er min 5. graviditet etter mitt første barn. 6. totalt. Spennende å følge deg fremover :) er vi heldige får vi høstbarn begge to ;)

Spennande tid framover! Håpar du vil oppdatere oss!

Annonse

Hei Alfa-helix :)

Så bra at du fikk mannen med på ett forsøk til, vet du var veldig lei deg for at han ikke ville. Kjekt å høre fra deg igjen, har lurt på hvordan det går med deg! Forstår godt at du trengte en pause her fra, hadde selv en liten pause i det siste svangerskapet mitt, som faktisk gikk bra! Har nå en datter på 11 uker, tror det nesten ikke selv :D

Var livredd de første mnd av svangerskapet jeg og, klarte ikke å slappe av før jeg var i uke 30 tror jeg..slappet vel ikke helt av da engang. Men det kan gå godt selv om man ikke har troen på det selv,heldigvis :)

Håper det blir deres tur denne gangen, og gratulerer så mye med en liten spire i magen :) jeg fortalte det kun til kollegane mine og nærmeste familien i uke 8, og resten av verden sa jeg det ikke til før i uke 25. så forstår veldig godt hvorfor du vil holde graviditen for deg selv.

Masse lykke til fremover!! :)

Klem

Hei Lille diamant;

Så utruleg bra at du har fått det til! Gratulerer så mykje!!!! Eg hugsar deg godt her inne for ei stund tilbake! Fantastisk å høyre at du no er blitt mamma! Gir håp og glede!

Har bestilt UL no om 2 veker; blir spennande. Berre håpar det ikkje forsvinner før den tid.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...